gratis gekregen honey bee king 2

• Topicstarter Topicstarter hoiditbenik
  • Startdatum Startdatum
Men schopt nou eenmaal altijd tegen autoriteit aan, als je daar niet tegen kunt / geen zin in hebt moet je er inderdaad niet voor gaan staan.
En op het anonieme web zeggen mensen nou eenmaal lekker waar ze zin in hebben, alhoewel ik het hier nou niet bepaald van een tergend niveau vind. Aard van het beestje, kun je weinig aan doen.

Anyway, die E-sky gewoon weer in het bos gooien is mijn oprechte advies ;)
Gegeven paard niet in de mond kijken etc maar de keren dat je deze heli gaat crashen om hem vervolgens weer op te bouwen gaat je meer kosten dan in één keer een wat degelijker exemplaar te kopen. Zet deze lekker op het forum als losse onderdelen ofzo en koop een Trex 450 cloon ;)

Laatst bewerkt:
Hoezo sneu dat je als moderator eerst gaat zitten zeuren dat je het zo zwaar hebt en dan met dit soort post komt? Daarbij bedoelde ik het ook nog eens meelevend en niet neerbuigend, wie voegt er nou niets toe aan de discussie? Ga met die twee maten even je gezonde verstand opmeten zeg.

Waar heb jij gelezen dat ik zit te zeuren dat ik het zwaar heb?
Ik heb het niet zwaar hoor :mrgreen:
Maar als ik gedrag van anderen echt een beetje zielig vind, dan kan je er voor kiezen om natuurlijk niets te zeggen.
In dit geval zei ik het wel, gewoon als gebruiker, niet als moderator.
Dit soort draadjes worden meestal gesloten door moderators.
Doe ermee wat je wilt zou ik zeggen, het kan mij niet echt boeien :).

Eerst de les lezen en nu zeggen dat het je niet boeit. Het begint onderhand zo schijnheilig te worden dat ik het haast knap ga vinden.
Ik sluit me bij Jahre aan....

veel succes samen dan.
er zijn nog een paar draadjes met gebrekkige spelling aktief, haak in en doe je ding zou ik zeggen.

:offtopic:
Draadje nog niet op slot Eric?
Mijn excuses aan de gebruiker die dit draadje begon voor deze en een eerdere off topic post. Dit is mijn laatste post in dit topic.

Ik zeg (TEGEN IEDEREEN):
:ontopic: verder...

Met vriendelijke groet,

Tim de Boer

Een kind van 13 is in 2009 geen kind meer, niet zoals toen wij 13 waren. Ze zuipen, ze blowen en roken hun kapot, stomdronken zijn is tegenwoordig al geaccepteerd op die leeftijd. Nou dat lijken mij allemaal volwassen dingen, dan kan je ook wel volwassen schrijven.

DIT IS TOTALE ONZIN!:mad:

ik ben 14 ik heb nog nooit zoiets gedaan wat jij hierboven beschrijft.. je overdrijft het.

en je overdrijft ook gigantisch met het feit dat Hoiditbenik onleesbaar schrijft. Niet iedereen is zo ''slim'' als u misschien bent..

Goed.... sorry dat ik misschien even on topic reageer;)

Ik denk niet dat het heel veel zin heeft om alle verregende electronica te vervangen. even googlelen naar "e-sky onderdelen" leverde de volgende prijzen ongeveer op:

4 servo's a 8,50 38,-
1 headlock gyro 39,95
1 motor 9,75
1 brushed snelheidsregelaar 14,95
1 lipo accu 21,95
1 zender 41,95
1 ontvanger 14,95
totaal: 181,50

Misschien dat je ergens de onderdelen goedkoper kan krijgen... en dan maar hopen dat de mechanica wel in orde is...

Maarten

Heren.................na al de geschreven berichten te hebben gelezen door jullie in dit Topic hoop ik van ganse harte dat jullie nu weer gewoon met elkaar om kunnen gaan.Please.....
Vooral op pagina 2 lijkt het net een soort van discussie tussen 2 stuks volwassen kerels van 15 jaar.Tjemig zeg.
Beetje soort van welles nietes verhaal.
We delen ondanks de verschillende meningen toch allemaal dezelfde mooie hobby?
Wat spelfouten hier en daar van deze en gene, dat maakt toch echt geen ruk uit jongens?
En dan voor de Topicstarter.................kerel..........ik zou als ik jou was echt deze Esky heli niet meer proberen te reanimeren.
Mijn persoonlijk mening is dat het zonde van je centen is, en je echt veel meer schik zult krijgen als je zoals eerder genoemd gaat vliegen met een 450 size CP kloon heli of dergelijks.(Trex 450 mag ook hoor)
Je zult het nu misschien echt niet gaan geloven, maar ooit in de toekomst als je nog steeds met heli's vliegt zul je het kunnen beamen.
Een 450 size CP heli vliegt echt stukken relaxter dan wat je nu thuis hebt liggen en wenst te herstellen opdat je er mee kunt vliegen.
Natuurlijk is het slechts mijn persoonlijke mening, maar hoop echt dat je begrijpt dat het op een veel fijnere manier kan en je daar veel meer schik mee zult hebben.
Ik zou dus de Esky heli die je nu hebt in losse parts verkopen en dan gaan voor een iets groter formaat heli.
het is echt fijner hoor.
Sukses.
Vr Gr Erwin

Wat een onzin hier zeg.
Ik ben net nieuw hier maar dit is al een slechte indruk zeg.
Ik zat een paar maanden geleden ook op een ander forum.
Dit topic is zo'n topic die je ook op dat forum kan aantreffen.

Jahre Viking maakt er een drama van.

Mijn excuses mannen dat het wat kinderachtig overkomt allemaal.
Maar het schijnt de enige manier te zijn om andere gebruikers te laten zien hoe kinderachtig sommige mensen kunnen zijn op zijn tijd.
Iedereen is hier van harte welkom,
Ook mensen die wat meer moeite hebben met taal, niet van nederlandse afkomst zijn, etc.etc.
Het is niet de bedoeling om mensen die zich niet misdragen, en gewoon een vraag stellen of hun verhaal kwijtwillen in een hokje te gaan plaatsen.
Mensen die zich wel misdragen uiteraard wel, maar daar zijn dus de moderators voor.
Verder is veel tolerantie en geduld een teken van wijsheid en slim zijn.
Dat hoor je normaal vanzelf te leren als je wat ouder wordt.

Back on-topic :)

M.vr.gr.
Eric

Laatst bewerkt:
Wat jij kinderachtig vind vind heh. Dat houd nog niet in dat het ook is. Het is puur jou mening. Jou hele mailerij hier is kinderachtig terwijl je mij er op aanspreekt. Wat voor recht heb je dan nog om mij er op aan te spreken terwijl ik in mijn post ook nog eens gelijk heb. Dit is hier namelijk al eens vaker ter sprake gekomen en ik ben niet de enigste die er zo over denkt en het ter sprake bracht. Er zijn op dit forum meer kinderen aanwezig die wel goed schrijven, maar dat vertel je er niet bij. Zoals ik heb gezegd, het hoeft niet foutloos, maar het mag op een tekst gebasseerd medium toch wel een heel klein beetje leesbaar zijn? Of is dit ook al kinderachtig?

Mensen die van buitenlandse afkomst zijn of moeite hebben met de taal schrijven meestal fonetisch, niet in modieuse sms taal. Het is overrigens ook nog maar de vraag of die mensen zich op een forum durven wagen.

Het is duidelijk dat jij mij voor gek probeert te verslijten, jammer hat je moed niet hebt oim mijn naar erbij te vermelden.

Verder lijkt het mij inderdaad een goede zaak dat je stop als moderator, je ben er kennelijk niet geschikt voor.

Sodemieter toch een eind op grote flapdrol die je bent, en dat is nog moderator ook. Ik ben niet snel kwaad, maar nu wel.

Goed, ban me nu maar. Ik meen het ook nog, ik ben helemaal klaar met dit kutforum

Laatst bewerkt door een moderator:
Jahre man................maak je niet zo druk kerel.
Zonde van je energie.
Kun je beter in je vliegtoestellen steken.Echt.
Gewoon weer kalm worden, rustig ademhalen en neerschrijven wat je wenst zonder al te ver af te dwalen van het Topic onderwerp lijkt me.
Gaat toch goed komen man.
Kalm an.
Gr E

Back