Gratis vlieg 10-daagse rond hemelvaart

Het is al beregezellig aan het worden inmiddels.
Zon erbij, niet al te sterke wind en dat wordt de komende dagen als ik de weersverwachting zo zie alleen maar beter.
Topweer gaan we tegemoet zo.

hoi,wij rijden woensdag middag/avond die kanten op met de sleurhut,

zijn er al mensen van de funjet gang,is t al druk ?

hoi,wij rijden woensdag middag/avond die kanten op met de sleurhut,

zijn er al mensen van de funjet gang,is t al druk ?

Er is zelfs al een funjet gesneuveld (En een nieuwe gebouwd)

Het wordt gezellig druk inmiddels. Tot woensdag !

Het is nog steeds droog hoor, en al zou er een buitje vallen, die gaat wel weer over. Gezellig is het zeker, en alles is tot in de puntjes verzorgd! (inclusief technische ondesteuning door Ad:mrgreen:)

jow,

wij rijden over n half uurtje aan,het is volgens de tomtom 300 km dus t zal wel ff duren voordat we er zijn

Het wordt al aardig druk...kleine 20 caravans inmiddels .en er komen nog een x aantal
6edy3e2a.jpg

umuhabys.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is droog. maar wel veel wind..
zon zou er vanmiddag tussendoor komen prikken.

wie zijn minicoopert en co? :-)

hoi,bestuur bedankt voor de gastvrijheid ,t was gezellig in het hoge noorden,alles goed geregeld,perfect,tot volgend jaar

Bedankt voor de zeer hartelijke ontvangst in Delfzijl. We waren er al wat eerder en hebben ook nog van de prachtige dagen kunnen genieten. Met name Wilfred, Henk, Freddy en Ad waren veelvuldig aanwezig en maakten er een gezellige boel van !

Lang verwacht, en toch gekregen, nog even lekker vliegen en niet eens in de regen. Farmsum bedankt voor een lekker weekend. :D

ugy8ubag.jpg

a2u6u4ut.jpg

Gr. Remco, Maureen, Darwin en Matthew.

Vrij weinig aan toe te voegen inderdaad. Wij hadden het geluk dat we er op de 1e vrijdag al waren, en daardoor een volle week schitterend weer hadden met weinig wind. De laatste paar dagen waren beduidend minder, maar ook toen hebben we ons prima kunnen vermaken (zwembad, slap ouwehoeren, etc.)

Hier nog een korte video, toen waren wij nog de enige kampeerders;

Ik heb ook nog wat foto's, die zoek ik later uit:)

Wat ons betreft wordt het volgend jaar opnieuw Delfzijl!:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Zoooooo.. ook net thuis, vandaag alles nog een beetje opgeruimd en nu even bijkomen .:D

Iedereen die is geweest, hartelijk bedankt voor een mooi weekje.. Er is dan welliswaar niet veel gevlogen , toch hebben wij ons uitstekend vermaakt.

We gaan kijken of dit voor herhaling vatbaar is.
10 dagen is lang, maar niet onmogelijk...LOL..

tot Vorselaar (8 en 9 Juni )

--== Freddy ==--

Mijn foto's.

Hier mijn aandeel, het zijn wel voornamelijk de "pretfoto's" maar die zijn ook het leukste :mrgreen:

Delfzijl2013_1_.jpg

Delfzijl2013_2_.jpg

Delfzijl2013_3_.jpg

Delfzijl2013_4_.jpg

Delfzijl2013_5_.jpg

Delfzijl2013_6_.jpg

Delfzijl2013_7_.jpg

Delfzijl2013_8_.jpg

Delfzijl2013_9_.jpg

Delfzijl2013_10_.jpg

Delfzijl2013_11_.jpg

Delfzijl2013_12_.jpg