Graupner 2373 aandrijfset op een Lamborghini c-1 cat.

noah waarvoor bij hopf kijken..
dat graupner setje komt hij hopf vandaan..

voordeel van grauper is dat het snel op vooraad is,

is het bij hopf niet op vooraad dan ken je zomaar 3 maanden wachten..

plus die verzendkosten wat hopf rekent ben je bij graupner bijna net zo goedkoop uit.

greetz jaimy

Oke, maar deze is wel goed, lees net allemaal dingen in 'even voorstellen met en vaarproblemen' topic over rechts draaiende dingen zus en zo :?

Rienk Jan,

Die Graupner set heeft een adapter voor een 500/600 motor.

Wat zit er nu in je Kyosho Lambo cat?

Als ik jou was, zou ik gelijk voor een 700 motor gaan aan 12-14 cellen.

Dat wordt dan waarschijnlijk wel even sparen, maar je boot komt er véél beter mee vooruit.

Als bijkomend voordeel, zou je de hele handel (schroefas + roer, schoef (42 - 45K), cellen + eventueel regelaar) bij Hopf kunnen bestellen, heb je maar één keer verzendkosten.

Groeten, Jan.

Haha, nou een C-1 Cat heeft een 3,5cc motor (oude versie). Maar ze zeggen dat het met wat aanpassing gewoon moet passen. :wink:

Rienk Jan zei:
Haha, nou een C-1 Cat heeft een 3,5cc motor (oude versie). Maar ze zeggen dat het met wat aanpassing gewoon moet passen. :wink:

Ik dacht ook al, ik heb die grote bak nog nooit electrisch aangedreven gezien....(wat natuurlijk niet wil zeggen, dat het niet kan).

Als je op nitro vaart, maakt het inderdaad niks uit, welke versie flexas je koopt, de motor adaptor heb je toch niet nodig, alleen een passende koppeling naar je motor.

Hoe hard vaart het eigenlijk met die 3,5 cc?

Groeten, Jan.

Oke, ik ben van plan komende week 1 te bestellen. Tzal vast wel een geknutsel worden, maar ik hoop dat het resultaat er mag zijn.
Mocht iemand anders nog andere suggesties hebben, zeg het maar :P

Rienk Jan zei:
Wou vandaag bestellen, maar kan dat uberhaupt wel....naar NL? Iemand ervariing?

Rechtstreeks bij Graupner bestellen gaat niet, dat moet je via een modelbouw winkel doen.

Als je deze:
http://www.hopf-modelltechnik.de/pr...d=879&osCsid=c11d6cc12a5745fd2873683a5eff7457

bij Hopf bestelt, kan dat wel rechtstreeks.

Als de 42-45cm aslengte te kort is, moet je bij Hopf de het volgende artikel kiezen, dan kun je precies opgeven, hoe lang de as dan wél moet worden: http://www.hopf-modelltechnik.de/pr...=1151&osCsid=c11d6cc12a5745fd2873683a5eff7457

Zoals je ziet, zijn de prijzen bij Hopf 'ietsje' lager dan bij Graupner..., er komen natuurlijk nog verzendkosten bij.

Groeten, Jan.

In dat geval ben je met €29 bij Hopf een stuk goedkoper uit dan bij Graupner met z'n €58.

Groeten, Jan.

Ik denk dat ik gewoon naar de mb winkel bij mij in de 'buurt' ga. Om te vragen wat het beste is, hoef ik misschien ook geen 3maanden te wachten. En weet ik dat het 'past'.

Bedankt voor de reacties, ik houd jullie op de hoogte :wink:

RJ

flex assen zijn NOOIT op maat ..
die moet je altijd op maat maken..

ook stare assen moet je soms op maat maken

Oke, het is er een tijd niet van gekomen,
maar ben vandaag met boot naar de lhs geweest, daar kwamen de problemen boven water als ik die 2373 set zal kopen, of een andere as.
Het is namelijk zo, dat de z-drive verstelbaar is om zo de schroef in 1 lijn met de onderkant van de boot te krijgen, als je er een gewone as in doet staat de schroef altijd naar beneden gericht, wat neit gunstig is voor de snelheid? Intussen nog geen oplossing....iemand?

RJ

ik geloof dat ik je ff niet meer snap,
je stelt constant vragen over een flex as met strut en roer, en dan moet ie schuin gemonteerd worden?

daar kun je juist een mooie bocht in maken zodat je schroef weer netjes in lijn ligt met de onderkant van de boot.

Laatst bewerkt:
Back