Graupner Agusta

Discussie in 'bouwverslagen' gestart door Mstr10o, 22 jan 2013.

  1. heimhelicopters

    heimhelicopters verslagschrijvers

    Lid geworden:
    23 mrt 2005
    Berichten:
    1.789
    Locatie:
    hengelo
    We gaan em weer volgen!
     
  2. Mstr10o

    Mstr10o

    Lid geworden:
    7 feb 2012
    Berichten:
    13
    Locatie:
    Noord Brabant
    Afgelopen dagen wat loze uurtjes kunnen scoren om te 'rommelen op zolder' zoals ik 't noem. Vooral tijd besteed aan het in elkaar zetten van 't mechaniek.
    [​IMG]

    Veel bewegende delen bleken toch wel erg stroperig geworden dus hier en daar ontvet en opnieuw gesmeerd nu ik er nog goed bij kon.

    Verder geen rare dingen tegen gekomen en hier en daar blij dat ik demonteer-foto's gemaakt had 9 jaar geleden.

    Volgende stap was de electronica installeren en uitvogelen hoe dat ook al weer zat met die Robbe units. Vervolgens met behulp van wat snakeskin en binders de spaghetti in 't gareel gebracht.
    [​IMG]

    En meteen maar ff een proefpassing in de romp, gewoon omdat 't kan.
    [​IMG]
    [​IMG]

    In de romp zaten ook de bladen opgeborgen, maar die lijken bij nadere inspectie helaas toch wel ergens een flinke klap gehad te hebben, want beiden hebben schade aan de tips...
    [​IMG]
    [​IMG]
    Deze zijn niet helaas meer te gebruiken lijkt me, of wel?

    Blij met de voortgang zover. Dit weekend hopelijk nog de eerste ruwe instelling van zender en ontvanger opzetten en de toestand van m'n startkist inspecteren. [​IMG]
     
    heimhelicopters, Johannes59 en AHoogendijk vinden dit leuk.
  3. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.975
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Nee... die moet je over de knie leggen en dubbelvouwen, zodat je ook NOOIT meer in de verleiding komt....
     
    Johannes59 en Mstr10o vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina