M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jup, iets van 70 euro......
Bij een zelfde edf betekent spanning omhoog, dan ook stroomsterkte omhoog!oei, 80A, da's niet mis ! Tenminste, als je aanneemt dat het afgegeven vermogen hetzelfde is ...
Een voordeel is wel dat er een relatief grote edf in zit van 92mm , die is misschien iets efficienter ?
Aan de andere kant vlieg je natuurlijk niet continue volgas. ALS ik hem zou aanschaffen zou ik met 6s gaan vliegen (heb ik nog liggen), waardoor de spanning 20% omhoog gaat en de stroom dus 20% omlaag, maar ja , dan nog altijd dik 60A .
Een ander groter nadeel van deze kist is eigenlijk wel dat je een vrij vlak en lang veld moet hebben, mmm ....
Bij een zelfde edf betekent spanning omhoog, dan ook stroomsterkte omhoog!
mvg
Teus
Sterker nog, bij 'onze' BLDC motoren wil/moet de stroomkwadratisch toenemen met de spanning. Zie dit bericht:Bij een zelfde edf betekent spanning omhoog, dan ook stroomsterkte omhoog!
Door gas te minderen, vermindert de gemiddelde stroom t.g.v. choppen. Echter, de stroom in de chop-pieken blijft hetzelfde, en aangezien elektronica de pieken 'ziet' en niet de gemiddelde stroom, zal deze in een kritieke situatie nog steeds het loodje leggen, ook al neem je gas terug.... Aan de andere kant vlieg je natuurlijk niet continue volgas...