oh jongens wat een input,nee dat het een weinig geziene(lees mooie)heli is wist ik al,vandaar dat ik de foto,s met jullie wilde delen,maar dat terzijde ,ik ben erg blij met jullie commentaar het enige wat nu moet gebeuren met de heli is de rotor bladen uit balanceren,kan voorlopig vooruit er zitten er 5 nieuwe originele setjes bij ,wat betreft de heli is de binnenkant al verandert(lees verbetert)de beste man die hem heeft gebouwt was ingenieur bij fokker aan de top,dus uitlaat is veranderd loopt nu naar achteren met demper die op maat gedraaid is de servos, zijn ook reeds veranderd voor de betere met kogellagers ,hij vertelde mij ook dat bepaalde onderdelen uitgevoerd zijn in vliegtuig aluminium ,de start kist is voorzien van binnentank met pomp die bij vol tank heli vanzelf stopte plug om hem te vullen is van het zelfde type als de f1 er indrukken brandstof eruit stopt hij ook ,tevens ook voorzien van toerental meter op de motor die op de start kist te zien is,tevens is er een gloeiplug aan de buitenkant van de heli gemonteerd waar ik weer een losse kabel kan opzetten vanaf de startkist waar ik ook kan kiezen tussen de verschillende gloeipluggen ,dit alles wordt verzocht door zelfgemaakte printplaten ,dus hij is beter als in 1975 otewel, one of a kind ,ik heb al door dat er meer dan genoeg personen op het forum zijn die bereid zijn om mij te helpen,dank daarvoor ,moet echter zeggen dat ik met 3 andere projecten bezig ben waaronder een schellboot in 1:25 van hasse(idd ook al niet zo vaak te zien in het wild)als dat tot een einde loopt begin ik aan de heli ,overhaast iets doen of veel tegelijk doen ben ik de persoon niet voor ,ben blij met de reacties jullie zijde en zal zeker wat dingen gaan posten,