Graupner catamaran pimpen

Discussie in 'Speedboten' gestart door Klaas de lang, 9 nov 2021.

  1. Klaas de lang

    Klaas de lang

    Lid geworden:
    6 nov 2021
    Berichten:
    49
    Locatie:
    Wolvega
    Owh, ik kon vroeger gewoon geen keuze maken zoveel kon je krijgen, vooral bij de wit in Zwolle, helaas is die er niet meer. Ik wist niet dat ze er bijna niet meer zijn!
     
  2. Klaas de lang

    Klaas de lang

    Lid geworden:
    6 nov 2021
    Berichten:
    49
    Locatie:
    Wolvega
    De catamaran staat te koop onder vaartuigen, vraagprijs is 100 euro óf tegen elk aannemelijk bod!
     
  3. Unusual RC

    Unusual RC

    Lid geworden:
    19 mei 2004
    Berichten:
    1.746
    Locatie:
    Rijswijk, Zuid Holland
    Vergeet MP niet! ;)
     
    Klaas de lang vindt dit leuk.
  4. Klaas de lang

    Klaas de lang

    Lid geworden:
    6 nov 2021
    Berichten:
    49
    Locatie:
    Wolvega
    Ja ben niet zo van de MP, maar zal er over nadenken, misschien de plaatselijk FB groepen? Via mijn vrouw dan want FB heb ik niet (meer)
     
  5. Unusual RC

    Unusual RC

    Lid geworden:
    19 mei 2004
    Berichten:
    1.746
    Locatie:
    Rijswijk, Zuid Holland
    Eens dat MP af en toe vreselijk kan zijn, je verliest het vertrouwen in de mens :(

    Maar ik heb gemerkt dat veel modelbouwers niet actief zijn op dit MBF, vandaar. Ook mijn vintage Robbe heb ik via MP verkocht aan een liefhebber, en niet via MBF (overigens heb ik hem gewezen op jou model, maar hij spaart alleen Robbe)

    Ik heb al jaren geleden alle social media overboord gezet. De enorme commercie die erop rondgaat, alsook het businessmodel van de eigenaren staat mij totaal niet aan.
     
  6. Klaas de lang

    Klaas de lang

    Lid geworden:
    6 nov 2021
    Berichten:
    49
    Locatie:
    Wolvega
    We gaan hem op MP zetten, en op de te koop hoeken in het noorden op FB. Thnx voor de tips
     
    Unusual RC en Tamiya1970 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina