Als je dan toch on-topic wilt bijven...kun je deze vraag beter in een ander draadje stellen. Hier ergens, bijvoorbeeld 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je dan toch on-topic wilt bijven...kun je deze vraag beter in een ander draadje stellen. Hier ergens, bijvoorbeeld![]()
Erg mooi toestel. Mn ogen maar es open houden of ik er ergens een kan scoren ;-)
Ruilen ? :lol:
Gaat dit echt zo hard dan, ik had gehoopt dat ze niet al te snel vliegt, beetje thermieken is de bedoeling.
Een Graupner Mini Nimbus heb ik altijd al een super mooie kist gevonden!
Ik heb er ooit bijna een gekocht todat iemand mij in de laatste seconden met een groot bedrag overbood op Ebay, erg zonde. Echter heeft een clubgenoot van mij er ook nog een op zolder die hij wel kwijt wil, we shall see. Bij de GP Mini Nimbus zaten standaard volgens mij een ander soort remkleppen dan de rode Nr93 van Graupner. Ze werken volgens hetzelfde principe alleen is het bewegende deel van hout en het bakje ook van plastic. De kleppen hebben ook een groter oppervlak, waarschijnlijk ivm met de grotere snelheid waarmee de Nimbus vliegt. Als je wil kan ik er wel een foto'tje van maken
Succes met je mooie project, om jaloers van te worden!