M
mdlbwr
Guest
Ik heb nog 2 stuks Graupner Nemesis (de hele kleine pylonracer) liggen. 1 brushless setup en 1 originele met een 280 borstelmotor. Ze zijn nog niet gebouwd. Nu las ik dat het een erg bewegelijk toestel is dat een snelle oog-handcoordinatie vereist....
Is het daarom een idee om mn het brushless toestel uit te rusten met 2 mini gyro's? 1 voor aileron en 1 voor hoogteroer? Dit toestel heeft in totaal maar 2 servo's dus dan zit alles op een "stabilisator". Het toestel zou zichzelf dan recht moeten houden totdat je een stick beweegt...
Maar voordat ik gyro's ga kopen: werkt zoiets? Heb je daar wat aan? Of is het een slecht idee?
Zo moet het toestel worden (foto van internet):
Is het daarom een idee om mn het brushless toestel uit te rusten met 2 mini gyro's? 1 voor aileron en 1 voor hoogteroer? Dit toestel heeft in totaal maar 2 servo's dus dan zit alles op een "stabilisator". Het toestel zou zichzelf dan recht moeten houden totdat je een stick beweegt...
Maar voordat ik gyro's ga kopen: werkt zoiets? Heb je daar wat aan? Of is het een slecht idee?
Zo moet het toestel worden (foto van internet):
Laatst bewerkt door een moderator: