Graupner Speed 250 tekening.

Iemand die ergens een tekening heeft gezien voor iets waar een speed 250 motor en 2 micro servo's in passen? Je kan niet op 250 zoeken, te weinig karakters. Lastig zeg.

Iets zoals de graupner mosquito of misschien de nemisis (maar die is wat lastiger vliegen begreep ik)?

hmm, zoeken op 250 lukt wel alleen krijg ik geen zoekresultaten:lol:
Zoeken op "Speed 250" lukt wel, maar als ik het zo bekijk zie ik er weinig bruikbaars tussenstaan.
Misschien staat op RCGroups.com: The ABCs of Radio Control - Aircraft, Boats, and Cars! tekeningen, dat is een amerikaans forum, waar heeeeeeeel veel info op staat. Daar heb ik ook een account net zo als hier, is altijd handig want er staat echt een heleboel op!

Ook daar kom ik niet zoveel tegen eigenlijk. Niet zo'n populaire klasse volgens mij. Had nog zo'n ding liggen, denk dat ik die maar een keer in een iets grotere micromoth probeer te stoppen.

Ik heb met succes een "Littlest Stick" vliegend gehad met een speed 250 (en hiermee leren vliegen....). Het ontwerp is eigenlijk bedoeld voor een Cox .010 en een 1-kanaalsbesturing maar vloog zeker niet slecht met 2 kanalen en elektro.

Ik zag dat de tekeningen niet meer online staan maar ik kan wel een kopie per mail versturen.

Ik heb met succes een "Littlest Stick" vliegend gehad met een speed 250 (en hiermee leren vliegen....). Het ontwerp is eigenlijk bedoeld voor een Cox .010 en een 1-kanaalsbesturing maar vloog zeker niet slecht met 2 kanalen en elektro.

Ik zag dat de tekeningen niet meer online staan maar ik kan wel een kopie per mail versturen.

Heel graag zelfs!

Back