grave digger

Vraag:

Soms zie ik grave digger body's te koop staan van het merk parma.
Passen die op elke willekeurige RC-off road?
Ik zoek namelijk een Grave Digger (look a like) rc off road.
Volgens mij is de orginele GD alleen compleet te koop in USA.

Wie kan me verder helpen?

TEC

Op tower hobbie staan de dimenties van het body vast, als jou rc vergelijkbare dimenties heeft moet het zeker wel passen, Ik reid ook rond met een body voor een RC8Be body op een slash, de dimenties gaan goed dus waarom niet he?

Inderdaad, ik heb net even nagekeken en dat was iemand anders inderdaad.

Parma heeft 2 Grave Digger bodies, voor schaal 1:10 en 1:8. Je moet wel zelf de gaatjes op de juiste plek maken en de stickers plakken. De body is al wel geverfd.

Verder is er ook een aparte body post van Parma omdat de achterkant van een grave digger body erg hoog is en dat niet standaard past op de meeste wagens.

Inderdaad, ik heb net even nagekeken en dat was iemand anders inderdaad.

Parma heeft 2 Grave Digger bodies, voor schaal 1:10 en 1:8. Je moet wel zelf de gaatjes op de juiste plek maken en de stickers plakken. De body is al wel geverfd.

Verder is er ook een aparte body post van Parma omdat de achterkant van een grave digger body erg hoog is en dat niet standaard past op de meeste wagens.

Maar alsik een traxxas stampede koop voor 200 euro en een parma body grave digger koop, is het dan alleen gaatjes en stickers plakken?

Heb er zin in, maar eigenlijk is hij voor mijn zoon :P
Maar zoals altijd: 20% voor zoon 80% voor papa

bij pkracing is er nu ook een, alleen er staat geen ino over de maten behalve dat het 200MM is.
het partnummer is: PAR10165

Back