Great planes Extra 330l

naja er is dus 1 met negatieve ervaring met de 56 serie.
Moet dit de reden zijn om andere te zoeken?
Of nou heeft Pharriesk net de verkeerde gekocht?

Noem de servo en ik vind mensen met een negatieve ervaring ;).. je moet op de positieve ervaring letten en op de aantallen..

Toch denk ik dat ik voor de 5645 ga,,

Hier nog een leuke foto.

175480260e2a31cd.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
denk ik ook wel.
De kleur heb ik gister gezien.
Geel groen, met een goude gloed.
Echt mooi:)

Alleen de ondergrond word nog een vraag

naja er is dus 1 met negatieve ervaring met de 56 serie.
Moet dit de reden zijn om andere te zoeken?
Of nou heeft Pharriesk net de verkeerde gekocht?

Een leuke vraag zou zijn wat voor motormount Pharriesk heeft toegepast. Servo's die in de lucht doorbranden op dit soort kisten, dat moet bijna wel door motortrillingen komen die kennelijk te goed aan de kist zijn doorgegeven.

Andere goede vraag zou kunnen zijn hoe de servo's geprogrammeerd stonden (kan toch met deze servo's) qua deadband enzo..

Jullie nemen echt niet-vliegklare toestellen mee naar het veld he? Rare gasten die Flevolanders:)

Grt.

Jullie nemen echt niet-vliegklare toestellen mee naar het veld he? Rare gasten die Flevolanders:)

Soms wil je dingen laten zien aan of controleren door clubleden.

Je wil natuurlijk niet meemaken dat je met je clubleden aankomt bij de restanten van je gecrashte kist en dat dan iedereen verzucht oh had je dat zo gedaan, ja logisch dat ie crashed :P

Een leuke vraag zou zijn wat voor motormount Pharriesk heeft toegepast. Servo's die in de lucht doorbranden op dit soort kisten, dat moet bijna wel door motortrillingen komen die kennelijk te goed aan de kist zijn doorgegeven.

Andere goede vraag zou kunnen zijn hoe de servo's geprogrammeerd stonden (kan toch met deze servo's) qua deadband enzo..

Ik ga er toch voor denk ik.
Ik heb nog maar 1 persoon met negatieveervaring gevonden.
En heeeel veel met goeie ervaring.

Op de kist waar mijn servo's doorbranden zat geen motormount, het ging om een DA50-R zonder hydromount/rubbers op een Pichler Katana.
Dit kan het zijn dat ze doorbranden maar dan moet Alexzz dat ook hebben want hij monteert de motors ook altijd star?

De servo's had ik inderdaad geprogrammeerd maar ze maakten evengoed nog een beetje geluid, dit valt haast niet te verhelpen want je kunt ze niet perfect afstellen.

Dit kan het zijn dat ze doorbranden maar dan moet Alexzz dat ook hebben want hij monteert de motors ook altijd star?

Klopt, alle benzinemotoren hangen star bij mij:D (en iedereen heeft zondag kunnen zien hoe mooi rustig de 3W150 loopt, nu is dat wel een boxer, maar toch...)

Grt.

Servo´s branden niet door omdat er een schuddende benziner op zit .

Dan gaan hoogstens de tandwieltjes kapot .

Doorbranden gebeurt door een overbelasting van het servo . :D

Mvg Johan

Correct Johan. Ik meen me te herinneren dat Jurrien zijn servo destijds al vanuit de verpakking defect was? (kan me zo'n gesprek herinneren)

grt.

Correct Johan. Ik meen me te herinneren dat Jurrien zijn servo destijds al vanuit de verpakking defect was? (kan me zo'n gesprek herinneren)

grt.

Dit is inderdaad waar,
ik had 4 servo's (rolroeren) gekocht bij W&W, hiervan waren er al 1 recht uit de verpakking kapot, gelukkig deden ze bij W&W hier niet zo moeilijk over en kreeg ik nieuwe :)

Back