240 euro voor 2 servo`s?!!!!
Ik weet niet waar jij ze koopt dan....
dat is duurder dan mijn meeste kisten bij melkaar :S
Zijn jouw kisten zo goedkoop of die servo's zo duur?

Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
240 euro voor 2 servo`s?!!!!
dat is duurder dan mijn meeste kisten bij melkaar :S
naja er is dus 1 met negatieve ervaring met de 56 serie.
Moet dit de reden zijn om andere te zoeken?
Of nou heeft Pharriesk net de verkeerde gekocht?
naja er is dus 1 met negatieve ervaring met de 56 serie.
Moet dit de reden zijn om andere te zoeken?
Of nou heeft Pharriesk net de verkeerde gekocht?
Jullie nemen echt niet-vliegklare toestellen mee naar het veld he? Rare gasten die Flevolanders![]()
Een leuke vraag zou zijn wat voor motormount Pharriesk heeft toegepast. Servo's die in de lucht doorbranden op dit soort kisten, dat moet bijna wel door motortrillingen komen die kennelijk te goed aan de kist zijn doorgegeven.
Andere goede vraag zou kunnen zijn hoe de servo's geprogrammeerd stonden (kan toch met deze servo's) qua deadband enzo..
Een leuke vraag zou zijn wat voor motormount Pharriesk heeft toegepast. Servo's die in de lucht doorbranden op dit soort kisten, dat moet bijna wel door motortrillingen komen die kennelijk te goed aan de kist zijn doorgegeven.
Andere goede vraag zou kunnen zijn hoe de servo's geprogrammeerd stonden (kan toch met deze servo's) qua deadband enzo..
Dit kan het zijn dat ze doorbranden maar dan moet Alexzz dat ook hebben want hij monteert de motors ook altijd star?
Correct Johan. Ik meen me te herinneren dat Jurrien zijn servo destijds al vanuit de verpakking defect was? (kan me zo'n gesprek herinneren)
grt.