Great Planes Yak 54 3D Arf

ik heb de stekkers van de rolroer servo`s eraf geknipt , de draden aan elkaar gesoldeerd en er weer 1 stekkertje aan en op kanaal 2 gezet :) werkt prima alleen ff reversen :)
nu geen zin meer om foto`s te posten :P .. komen morgen vroeg ( moest vandaag werken anders stonden ze er al wel :P )

simendewulf zei:
het heeft eigenlijk dan geen zin op 2 servo's te monteren, als je in 1 kanaal zit

Waarom niet? Meer power per roer, dat merk je wel. Je kunt ze alleen niet individueel instellen.

Grt.

1 servo is onmogelijk in dit kistje .
en ik zie wel hoe hij rollt en stuurt.
ik kan het altijd nog weer veranderen :wink:
ik wil eigenlijk nu de maiden doen maar het waait wel redelijk :|
nouja nog ff wachten of het minder word en anders maar zo.. :) ( het waait ongeveer zo hard dat een shocky nog nét te vliegen valt )
en nu ga ik ECHt de foto`s hier neer zetten ;) ( met 10 minuten staan ze er )

sjoerd zei:
1 servo is onmogelijk in dit kistje .
en ik zie wel hoe hij rollt en stuurt.
ik kan het altijd nog weer veranderen :wink:
ik wil eigenlijk nu de maiden doen maar het waait wel redelijk :|
nouja nog ff wachten of het minder word en anders maar zo.. :) ( het waait ongeveer zo hard dat een shocky nog nét te vliegen valt )
en nu ga ik ECHt de foto`s hier neer zetten ;) ( met 10 minuten staan ze er )

10 minuten duren wel lang bij jou :wink: ...

damn... :oops: idd, ik beloof dus helemaal niks meer nu :oops:
ik had die avond zelfs nog foto`s gemaakt van de holiday en nog een vliegtuig en denk ik gewoon stom niet aan dit topic :oops:
ik kan wel zegen dat ik het nu wel doe maar dat gelooft natuurlijk niemand :oops:
nouja, het is me nu al zo vaak overkomen dat ik wel aan denk! ( zeg ik nu :lol: )
ik ga ga dus niet beloven dat er morgen foto`s staan :P maar ik ga er vanuit dat ik er morgen aan denk :D
( nu geen tijd..)

ik krijg om 1 of andere redenen niet meer de foto`s op de pc :?
lijkt wel of hij het kaartje niet leest :?
maar kan je wel vertellen dat die wieltjes op die boutjes voor geen meter werkt..
je kan er op het strakste gras nog niet mee landen og opstijgen en op de weg rollen ze ook nieterg lekker..
dus na 5 landingen op de neus , zijn de wielkapjes helemaal kaduuk.. door het voorover vallen , en de motorkap iets beschadigd aan de onderkant door de prop... dus maar ff andere wieltjes bestellen.
verder vliegt hij zeer leuk.. :D
alleen wel te overpowered.. en met een 12x6 veeels te snel, met half gas en een beetje wind mee enorm vlutter het elevator ( het gaat dan ook nogal hard..) en ik kan op half gas hoveren met een 3 cells 2200 mah pakket.
ik doe er denk ik een 11x4 of 11x5 prop op.
( zo gauw ik foto`s op de pc kan krijgen post ik ze wel..)

ik heb er een 12x6 brandstof prop op... :oops:
en met deze prop gaat hij veeels te hard.. :P (halfgas gaat hij al heel hard en krijg ik flutter op het hoogteroer...)
en er zit een 30A regelaar achter, en die word net een beetje warm.. dus zal ongeveer rond de 25 A zitten..
maar ik zat te denken er een 11x4.5 apc E ofzo op te doen ...(gaat hard zat.. en met een 12x6 ga ik iets minder dan half gas al recht omhoog..dus met een 11x4.5 E heb ik meer toeren ( is kleiner en lichter ) dus zal dat ook zat kunnen)
foto`s zal ik morgen eens met een ander toestel maken.. misschien dat ik ze dan op pc krijg.... :)

gr sjoerd

hebben ze op de club ook al gedaan..
maar konden niets apparts vinden.. en ook geen speeling ofzo op de aanstuuring/het hoogte roer..
en halfgas gaat ook wel heel hard ( helemaal voor dit kistje..)

Back