groot 2.33 meter powerboat in aanbouw

bij deze dan de start van de bouw van mijn nieuwe projekt

het is een 2meter33 cm grote schaal cat er komen 2 2 cylinder watergekoelde 30 cc methanol motoren in

hier dan wat foto's
afb7220.jpg

het gaat om de blauwe boot

afb7221.jpg

roer is geplaatst
afb7222.jpg

Waanzinnig mooi :D:D:D

Maak je de onderdelen zelf ???

Greets John..

Totaal gestoord! (maar wel erg leuk...)

:D van rc powerboats ja 8)

Klein vraagje: je roer(en), op de foto lijkt de scherpe kant vooraan te zitten, en de bolle kant achteraan. Klopt dit?

ja idd klopt dit het roer moet als het ware door het water heen snijden dus scherpe kant voor en stompe kant achter

Cool he koellere pff wat een ding heb je die romp zelf gemaakt of ook van mtc 8) 2 x 2 cylinder watergekoelde 30 cc methanol motoren in ?? heftig 8)

nee de boot word door een zwitser gemaakt dus die heb ik naar nederland laten komen en ja twee twee cylinder 30 cc methanol motoren zodra ik de motoren binnen heb zall ik wel foto's van plaatsen

Lijk mijn een strak plan om inderdaat een andere topic te openen voor de geintreseerde :lol: wand deze ging tenslotte over een 2meter33 cm grote schaal cat met 2x2 cylinder watergekoelde 30 cc methanol motoren 8) zijn er intussen al voorderingen :o zijn je motoren al binnen of vaart die al??? :)

hhahahah nee hij vaart nog niet maar het project ligt effe stil omdat de motoren nog niet binnen zijn maar zodra ze binnen zijn post ik weer foto's van de vooruitgang van de boot

geoffrey

nee niet vergeten om het op het forum te zetten ze zijn nog niet binnen omdat het bedrijf die ze maakt de eigenaar daarvan net pas terug is van vakantie dus ze moeten en deze dagen hopelijk binnen komen
we wachten rustig af :roll:

geoffrey

jah geoffry,

ze kunnen nu elk moment komen toch?? heb je verder al wat gedaan?
of wacht je eerst op de motoren? succes met deze klus!!

sander

Ik begin nu wel heel benieuwd te worden naar die motoren. Heb je er niet wat meer informatie over? (toerental. vermogen, gewicht, wat is de opstelling van de zuigers, etc?)

Back