groot 2.33 meter powerboat in aanbouw

He, Geoffrey,
Ik wist helemaal niet dat jij hiermee bezig was!?

Als het goed is komt mijn driecylinder dus tegelijkertijd met jouw blokjes :P

hoe vervoer je zo iets???????

Haha, dit is een mogelijkheid: (alhoewel ik toch hoop dat ik d'r in de laadruimte van m'n nieuwe auto kan krijgen :? )

cir3.jpg

Lijkt me wel lache, jij met je Cat, Peet met een V (de D.T. uiteraard) en ik met een Hydro. Zal een leuke demo worden :lol:
Ik hoop ongeveer begin mei klaar te zijn. Jij?

hee geoffry

heb je nog wat gedaan? of ben je met de sk@ter bezig??

he harm leuk jij ook hier ja den idd dat mijn 2 cylinder tegelijk met jou 3 cylinder komen kan haast niet wachten maar mei ga ik niet redden denk ik heel misschien dan de eerste proef start met de motoren :lol: maar we doen ons best maar heb geen haast aangezien ik dit bootje behoorlijk schaal wil maken wil ik dit op mijn gemak bouwen zonder enige haast en idd word het wel een heel spectaculaire demo jij met de de hydro peet met DT en ik met dit kleine :roll: catje

en sander heb vandaag de laatste hand gelegt aan de skater dus die is in prenciepe klaar op het spuiten na dan dus gaan we nu weer verder met de 2.33 cat

keep you updated

geoffrey

Ja ik kijk ook regelmatig.
Maar volgens mij is hij gezonken 8O.
Ik heb weinig hoop meer :(

nee hij is nog niet gezonken hoor maar die sh*t motoren zijn nog steeds niet binnen maar ben wel wat verder gegaan maar aangezien ik wat ruzie heb met mijn camera kan ik effe geen foto's plaatsen kan na het weekeind m'n camera weer ophalen dus dan zal ik weer wat foto's plaatsen

geoffrey

nee hij is nog niet gezonken hoor maar die sh*t motoren zijn nog steeds niet binnen maar ben wel wat verder gegaan maar aangezien ik wat ruzie heb met mijn camera kan ik effe geen foto's plaatsen kan na het weekeind m'n camera weer ophalen dus dan zal ik weer wat foto's plaatsen

geoffrey

De rus die de motoren bouwt, laat t er even bij zitten, jammergenoeg is er geen alternatief voor........Peet.........8)

zodan 8O lekker daar ben je afgankelijk van koellere en nu wat zeggen de motor fabriek er van dan hebben gaan tegen aanbod of zo :?

nee de motoren zijn nog niet binnen..
er is al wel een andere motor gevonde maar het is even kijken of het onder de kap past.
ik denk dat gpman het beste zelf ken uitleggen over de detail's

greetz jaimy

idd zijn de motoren er nog steeds niet maar er is hoop er zijn nu nieuwe motoren beschikbaar van cmb het zijn 35cc motoren die 20000 toeren moeten draaien en 12 pk moeten gaan leveren per motor het enigste waar ik nu op zit te wachten is of ze wel volledig onder de kap passen de zwitser die de boten maakt is ze nu aan het inbouwen en moet als alles mee zit begin juni de eerste proefvaart met deze motoren gaan maken als dit goed gaat komen deze motoren er bij de mijne ook in en de levertijd van deze motoren zijn een stuk sneller :roll: 4 weken namelijk dus dat valt wel mee

geoffrey

Back