groot 2.33 meter powerboat in aanbouw

ik ook
hopen dat dit mooie grove project niet lettelijk in het water valt

dit project zal idd in het water vallen :lol: als ie klaar is het probleem op het moment is dat ik te weinig tijd heb om foto's te maken en vergeet het ook steeds aangezien ik dit project niet thuis bouw vanwege ruimte gebrek en er dus een stukje voor moet rijden.

zodra ik weet wat meer tijd heb zal ik foto's plaatsen tot dan heb geduldt

geoffrey

gpman zei:
dit project zal idd in het water vallen :lol: als ie klaar is het probleem op het moment is dat ik te weinig tijd heb om foto's te maken en vergeet het ook steeds aangezien ik dit project niet thuis bouw vanwege ruimte gebrek en er dus een stukje voor moet rijden.

zodra ik weet wat meer tijd heb zal ik foto's plaatsen tot dan heb geduldt

geoffrey
ha nog een geoffrey :P

goed bij deze dus een update met een paar foto's a;s eerste heb ik twee koppellingen binnen gekregen voor mijn blauwe 233 cat daar gaan nu of 2 sets 2 cylinder zenoah's in of 2 sets 2 cylinder qd motoren de motoren moeten dus gekoppeld worden daar zijn de koppelingen dus voor die op de foto staan

verder nog wat foto's van het zusje van de blauwe 233 een gele met 2 2cylinder methanol motoren

geoffrey

100_0176.jpg

100_0177.jpg

100_0179.jpg

100_0180.jpg

100_0182.jpg

100_0186.jpg

100_0188.jpg

Hey Geoff...

Deze koppelingen kun je volgens mij alleen maar voor Zen's gebruiken.
Mitch gebruikt andere voor het koppelen van QD's.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar 2 twin QD's. Meer koppel, willen gemakkelijker in de hoge rpm's komen en toch zeker omdat deze symmetrische poorten hebben en dus zonder al teveel moeite de cilinders gedraaid kunnen worden. :wink:

Groeten,
Patrick

Back