Groot modelbouw evenement Beverwijk 14 Mei

De 14e kan ik (proberen) naar Beverwijk te komen. De Vaardag in Lelytstad is en blijft van "ons".

Groeten,
U-Kater

kreeg vandaag een uitnodiging van martijn beerhuizen voor 14mei in beverwijk , hij had mijn adres weer via via gekregen dus hij werkt keihard om het festijn goed te laten verlopen.
ik hoop dat er voldoende deelnemers zijn voor het onderwater gebeuren maar dat er ook boten te zien zijn in een bouwfase want er moet ook veel gepromoot worden en laten zien.
groeten fred

Hallo allemaal

Hierbij meldt ik mij ook aan met de duikboot en een van mijn bovenwater- schepen,er wordt toch in verschillende catogerieén gevaren, dan zal dat geen probleem geven.
Ik werk op 40 mHz en kanaal 56 voor als dat voor de tijd opgegeven moet worden

Gr.Joop

hoi
is er al meer nieuws omtrent beverwijk.
gaan er ook vrouwen mee, die van mij in iedergeval.
i.v.m beverwijk ga ik niet naar de marinedag in biddinghuizen het is te kort op elkaar, en het leven bestaat uit keuzes maken ,dus bij deze.
groeten fred

Hi Fred

Mijn vrouw gaat ook mee naar Beverwijk,kunnen ze gezellig met elkaar babbelen.
Biddinghuizen ga ik wel naar toe met twee medebouwers ,maar zonder vrouw en duikboot.

Hoi Fred,

Ik heb Martijn een mailtje gestuurd, even wachten op de reactie.

Ik ga mezelf voor Beverwijk echter weer afmelden. Ik ga namelijk wel naar Biddinghuizen, en heb nog wat werk aan een keuken. Ook van die keuzes ..... :oops: :wink: :roll:

Lex Verkuijl zei:
Hoi Fred,

Ik heb Martijn een mailtje gestuurd, even wachten op de reactie.

Ik ga mezelf voor Beverwijk echter weer afmelden. Ik ga namelijk wel naar Biddinghuizen, en heb nog wat werk aan een keuken. Ook van die keuzes ..... :oops: :wink: :roll:
schijnbaar nog geen reactie van martijn,daarom hou ik dit nog maar hoog op de lijst

Hallo mensen,

Ik heb een belletje van Martijn gehad. Wat is er geregeld:

- 3 marktkramen voor de duikboten. Kunnen er meer worden indien nodig, maar dan even melden.
- bassin van 12x24 meter, 1 meter diep.
- Frequentiebeheer: er word steeds voor de drie basisdisciplines (vliegtuigen, boten, auto's) 20 minuten tijd gereserveerd. In die 20 minuten heeft die discipline voorrang, en kunnen eventuele overgebleven frequenties door de anderen gebruikt worden. Er zal iets met de overige boten afgesproken moeten i.v.m. veilig onderwatervaren.
- ontvangst tussen 7:30 en 10:00 bij een Mc Donalds in de buurt. Dan gaat het met een begeleider naar het terrein, schijnt erg druk te gaan worden ..... Exacte locatie volgt.

Omdat ik er zelf niet heen ga :oops: heb ik Jos verzocht om verder als contactpersoon op te treden. :wink:

Groeten, Lex. En veel plezier voor diegenen die gaan.

Hi Jos

met hoevelen zijn wij?

Ik neem zelf één alum.klaptafel mee,ik heb er twee ,kan ze alle twee meenemen uit voorzorg.

Gr Joop

Hoi Joop,

we zijn met z'n 3-en: Fred, jij en ik. Wat je tafel betreft: die kan je thuislaten want er zijn in ieder geval 3 marktkramen voor de duikboten gereserveerd...
Zodra ik contact heb gehad met de organisator hoor je van me (in ieder geval uiterlijk morgen tijdens de MMI) en anders stuur ik je een PB.

Jos

mocht er een spaak in het wiel zitten wat de organisatie van beverwijk betreft, laat het dan weten, dan kan ik er nog een mail aan wagen via de mailinglist.

Hoi mannen,

allemaal met de neus dezelfde kant op !!!
Prima.
Op Beverwijk met enkele boten en voor de mensen die er meer van willen weten is er dan Subsail...
Subsail dus NIET opgeven !!!
Ik ga straks eens even de fiets pakken en richting Beverwijk....
Cameraatje maar even mee....
(boot (U 2540) nog niet; is voorlopig nog niet klaar...)

Groetjes, Joop.

zo even een kort berichtje over beverwijk
volop subsail gepromoot.
zeer veel belangstelling en gepraat.
drie varende duikboten,fred, joop en jan kraak van de hmbc den helder.
martijn de regelaar het liep hem inderdaad over de schoenen,hij wist ook niet wat hij kon verwachten hij had een xaantal kramen besteld maar kreeg nog niet de helft op de laatste dag, en als dan ook nog de waterbak lek raakt dan snap je wel wat een chaos het word.
en dan op zondagochtend de stroom voorziening niet helemaal goed is en er komen al mensen binnen die van alles vragen, hij liep zijn eigen te pletter,op het eind van de dag ging hij overal informeren voor op en aanmerkingen omdat het voor hem ook de eerste keer was.
dus de volgende keer zal het waarschijnlijk soepeler lopen.
maar al met al was het toch een gezellige dag

Hallo luitjes,

hier ben ik weer...
Beverwijk.....
Mooi weer, veel mensen en toch wel veel interesse in de boten.
Ik heb bij Fred en Joop gestaan en wat vragen beantwoord van mensen die kennelijk nog nooit een radiografische duikboot hadden gezien.
Leuke reacties allemaal.
Ik moest even lachen toen er een klein knaapje naar Joop toe kwam en hard riep : "ken U 'm effe laten zinken, meneer ??"
De bak op zich was redelijk groot maar zoals al gemeld, werd het een lekkere kledderboel, want we hadden lekkage.
Toen ik Joop hielp met de boot uit het water te halen moesten we goed uitkijken, dat we niet achterover naar beneden gleden.
De randen waren wat verzakt....
Volgende keren beter....
Ik heb toch ook nog even naar de andere radiografische items gekeken, ach ja als autoliefhebber...
Luid geknetter in de zandbak van een Beverwijkse radiografische-auto-club....
Mooi bochtenwerk op het parcours ernaast en een enorm geloei aan de wegkant, waar daar werd een radiografische straaljager gestart.
Daarbij stond nog een prachtig model van de P-51 Mustang.
De stand naast hun was voorzien van raketten, maar die "vlogen" niet....dacht ik...
Al met al een leuke middag, die dankzij het mooie weer wel succes had, dacht ik...
Maar,...het lijkt me echt geen goed idee om de echte "Subsail" om te gooien...
Onze dag lijkt me toch veel meer voor de echt geinteresseerden.
Maar dit moet ik zelf ook nog meemaken, want als alles meezit, kom ik aanstaande zondag voor het eerst.

Wellicht tot dan, Joop Gisbers, Assendelft

Back