Afgelopen sleep meeting in Wijk en Aalburg liet Berrie weten dat zijn Grunau Baby nieuwe bespanning nodig heeft, het zit er ruim 10 jaar op en het is slap en laat op sommige plekken los.
Ff een foto-tje gepikt van Gerben
Aangezien Berrie het druk heeft met de Adamas en Skyfall (en dus niet veel ervaring meer heeft met balsa
)heb ik aangeboden om de Grunau Baby op te knappen.
Ik was al een tijdje bezig geweest met het uitzoeken van een nieuwe kleuren schema voor de Grunauer Baby, noodzakelijk is dat Berrie het ook mooi vindt.
En dat is gelukt
Panoramio - Photo of Landung Grunau-Baby 2b
Dit gaat hem worden, het origineel vliegt bij Segelflugverein Hoya.
Deze vereniging is zo vriendelijk geweest om mij te voorzien van alle foto's die nodig zijn om het schema te kopieren.
Gisteren ben ik bij Berrie langs geweest en hebben we het een en ander door genomen.
Vervolgens heeft hij afscheid genomen van zijn Baby en inmiddels zijn de eerste sloop werkzaamheden al verricht
Hiervan zal ik binnenkort wat foto's plaatsen.
Eric

Ff een foto-tje gepikt van Gerben

Aangezien Berrie het druk heeft met de Adamas en Skyfall (en dus niet veel ervaring meer heeft met balsa

Ik was al een tijdje bezig geweest met het uitzoeken van een nieuwe kleuren schema voor de Grunauer Baby, noodzakelijk is dat Berrie het ook mooi vindt.
En dat is gelukt
Panoramio - Photo of Landung Grunau-Baby 2b
Dit gaat hem worden, het origineel vliegt bij Segelflugverein Hoya.
Deze vereniging is zo vriendelijk geweest om mij te voorzien van alle foto's die nodig zijn om het schema te kopieren.
Gisteren ben ik bij Berrie langs geweest en hebben we het een en ander door genomen.
Vervolgens heeft hij afscheid genomen van zijn Baby en inmiddels zijn de eerste sloop werkzaamheden al verricht

Hiervan zal ik binnenkort wat foto's plaatsen.
Eric
Laatst bewerkt: