Grootste vliegtuig ter wereld morgen op Schiphol

Heb ik al ondertussen een paar keer gezien van heel dichtbij.Op de airshow in Parijs,Le Bourget.Een beest van een vlieger

The Hughes H-4 Hercules (registration NX37602) is a "one-off" heavy transport aircraft designed and built by the Hughes Aircraft company, making its first and only flight on 2 November 1947

Ahum, denk niet dat die ooit op schiphol zou komen, maar je hebt wel gelijk dat het het grootste vliegtuig ooit gevlogen is (al was het dan ook maar een keertje)

2138799013_05cf7f5543_o.jpg

2139580296_335bc956ee_o.jpg

2138799439_0c7e7b4238_o.jpg

261207-AN225.jpg

Let op, taalgebruik kan irriteren.

Laatst bewerkt door een moderator:
En des ochtends vertrok het bakbeest weer...

IMG_5341.JPG

(Groot toestel = grote foto...)

IMG_1657_800.jpg

Al lekker druk, derde kerstdag om 9:00...

IMG_1673_800.jpg

2141624348_816fc7bbe3.jpg

Bye, bye, zwaai, zwaai, happy landings.

Maar goed dat er 1 van is in zijn soort..

1.. Lekker goed voor het millieu zo´n ding.. vraag me af als de uitstoot als opbrengst van zijn lading wel in goede verhouding is..
2.. Ik vind hem zo verschrikkelijk lelijk :| Kan wel snappen dat vliegtuigliefhebbers hem mooi vinden.. maar ik vind het zo'n lelijk ding.. Net alsof ze 2 747 bij me kaar hebben gevoegd.. Maarja.. Dat is mijn mening.. En wie ben ik..

Voor de rest wel bijzonder denk ik dat het grootste vliegtuig hier in nederland een keer kwam.. Wat vervoerde die eigenlijk?

Christian

Maar goed dat er 1 van is in zijn soort..

1.. Lekker goed voor het millieu zo´n ding.. vraag me af als de uitstoot als opbrengst van zijn lading wel in goede verhouding is..
2.. Ik vind hem zo verschrikkelijk lelijk :| Kan wel snappen dat vliegtuigliefhebbers hem mooi vinden.. maar ik vind het zo'n lelijk ding.. Net alsof ze 2 747 bij me kaar hebben gevoegd.. Maarja.. Dat is mijn mening.. En wie ben ik..

Voor de rest wel bijzonder denk ik dat het grootste vliegtuig hier in nederland een keer kwam.. Wat vervoerde die eigenlijk?

Christian

In het economisch mileu dat we nu leven ben ik er bijna zeker van dat die vlieger goedkoper was dan een boot of zoiets...

En ja die vlieger is gewoon zo lelijk dat ie bloedmooi is ....

Grtz Matanza

Beste Christian,

Dit is 1 routinedag van de pakjes en vracht die de Fed Ex in Amerika rondvliegt...

Dat zet de speciale vracht van Siemens naar Kiev misschien in een iets ander perspectief.

Vincent

Laatst bewerkt door een moderator:
Die steunen op de rug, die kunnen er toch beter af? Of gaan ze nog wat met de sneeuwstorm doen.

Niek, hij wordt niet alleen voor die sneeuwstorm gebruikt, maar ook voor andere externe vrachten. Als jij een buisje hebt dat niet in de romp past dan schroeven ze dat er gewoon boven op.................

Mijne Heren, de steunen worden niet gebruikt voor de Buran:

buran.jpg

Waarvoor ze dan wel dienen, is mij een raadsel.

Antonov-AN225.15.jpg

Die steunen op de rug, die kunnen er toch beter af? Of gaan ze nog wat met de sneeuwstorm doen.

ik wilde ook beginnen over de Buran, maar had pagina 2 niet gezien, wilde daarom mijn bericht deleten, maar dat gaat niet meer (vroeger wel)
Jan.

Laatst bewerkt:
Back