Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sinds kort op dit forum en sinds kort mijn eerste heli gekocht van het merk " BMI". Een indoor model om mee te beginnen. Alvast mijn complimenten voor de uitleg Sander. Hoe meer info hoe beter zeggen ze altijd. Mijn excuses alvast als ik niet hele snuggere vragen stel, maar kan iemand me uitleggen die "padles" stang precies is
Wat ik tot nu toe weet is dat een indoor model altijd 2 rotors heeft en een stang met gewichten.
Misschien over het hoofd gezien maar is er ook een oefenprogramma voor micro heli's.
Dankzij onze zoon ben ik de gelukkige bezitter geworden van een E-Sky Lama V3. :zon:
Met dit mooie speeltje wil ik wat meer gaan doen dan alleen maar hoveren.
Nee ik bedoel een programma op papier waar de vliegfiguren opstaan.
Een Lama vliegsimulator heb ik, dus dat is geen probleem daar vlieg ik perfect mee.
Ik vlieg normaal Mode 4 en nu moet ik Mode 2 vliegen, dus dat is veel oefenen, vandaar dat ik een oefenprogramma zou willen hebben.
Ik bedoel een stuk papier waarop de figuren voor heli-vliegen opstaan.
Net zo als je dat heb voor wedstijdvliegen bij gewone modelvliegtuigen.
Dus waar een vierkant of een acht vliegen opstaat in tekeningvorm.
Geen lopings of rollen, want dat zie ik nog niet gebeuren met een Co-axiale Heli.
dit snap ik wel maar wil je dat voor een co-axiaal?? een achteje en een rondje is het meer niet. heeft niet veel zin om zoiets op papier te zetten m.i.
De reden dat ze dit op papier zetten is dat iedereen eenvoudig kan zien hoe het figuur gevlogen dient te worden. Iedereen weet waar de grens ligt en wat er wordt verwacht. Een soort visualisatie waar geen twijfel over mogelijk is dus. Juist omdat niet alle mensen over hetzelfde vermogen van inbeelding beschikken.
Niet zo moeilijk te begrijpen wat je wilt hebben hoor. Moeilijk te vinden in enkele minuten is het wel. Toch deed ik een poging. Ik weet dat het niet specifiek voor micro's is maar het zal niet meevallen met een coaxiaal deze figuren buitenshuis te vliegen. Dus dan maar binnen... ;-) Kijk maar of je er verder mee komt.
ik snapte het prensiepe wel alleen niet voor een coaxiaal aangezien je daar heel weinig figuren mee kan vliegen maargoed, janneman veel suc6 met oefenen!
Presies wat ik bedoelde, bedankt voor het opzoeken.
Het is mijn bedoeling dat ik met de Lama V3 eerst maar eens leer vliegen zodat ik geen verkeerde stuur bewegingen meer maak voordat ik overstap op de andere Heli.
Een indoor model heeft toch 4 bladen in totaal ? En per twee boven elkaar ? Dit noemen ze toch Rotorbladen ? Of mag ik niet rotorbladen zeggen in de zin van : "dat een indoor model altijd 2 rotors heeft en een stang met gewichten".