Groupbuy lcg chassis slash 4x4

net een email van SSC gehad en de 42mm motormount is "soon" leverbaar. Ook wist hij te vertellen dat hij binnenkort als optie leverbaar had:

Also, soon kits will be offered with a gold blocking and black plates (with silver machine-outs) as an option (with added $$).

ik heb dus gevraagd hoeveel dat dat zou zijn.

@ wishiej en janschip welke motormount zouden jullie nodig hebben? de 36mm of 42mm?

Uhhh goeie vraag... ik heb een 550 motor van Novak een 4.5T welke heb ik dan nodig?

Hij ziet die dollartekens in z'n ogen zeker? :p
Wat is daar het nut van? Ik vind titanium al ver gaan voor een RC auto maar goud en zilver?????? :confused:

haha Ik vermoed dat hij bedoelt dat je het alu chassis kan laten coaten in zwart of goud of dat de motormount en draagarmblokken goud zijn en chassis platen zwart. Vind ik ook lekker belangrijk want daar gaat ie niet harder van lol

@ wishiej dan moet je een 36mm mount hebben maar voor de zekerheid kan je altijd even de max buitendiameter van je motor opmeten. Ik zal trouwens eens vragen of de 42mm mount wel geschikt is voor 36mm motoren want dan ben je iig wel wat flexibeler in motorkeus.

ikzelf rij met een 2650 castle-neu dus ik heb iig de 42mm mount nodig. Het lijkt er iig op dat wij de enige drie geintresseerden zijn. Jammer ik had gehoopt dat er meer slashidiooten waren :cool:

Krijg je nou bij de SCC korting op het verzenden??

De kans om gepakt bij de douane eruit gepikt te worden is natuurlijk wel een stuk groter bij een hoger gewicht.
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk per stuk naar NL van de SCC?

ik ben dat allemaal uit aan het zoeken want er moet natuurlijk wel voordeel in zitten anders heeft het geen zin. Want je moet de chassis binnen nederland ook weer verzenden voor 6,75 per stuk.

ik ben dat allemaal uit aan het zoeken want er moet natuurlijk wel voordeel in zitten anders heeft het geen zin. Want je moet de chassis binnen nederland ook weer verzenden voor 6,75 per stuk.

Ik kom hem wel ophalen, scheelt weer verzendkosten.

nou ik heb het op een rijtje

verzenden 1 chassis kost 32 dollar en van 3 chassis 42 dollar

het zwart laten coaten van de bodemplaat en bovenste plaat kost 20 dollar.

dus janschip en Wishiej delen we de kosten of is het verschil te klein ?

nou ik heb het op een rijtje

verzenden 1 chassis kost 32 dollar en van 3 chassis 42 dollar

het zwart laten coaten van de bodemplaat en bovenste plaat kost 20 dollar.

dus janschip en Wishiej delen we de kosten of is het verschil te klein ?

Dat is raar ik heb een mail uit mei en toen waren de verzendkosten 21 dollar per chassis zonder verzekering etc.
Heb jij een idee wat het risico is dat het pakket niet aan komt als het niet verzekerd verzonden word?

Dat is raar ik heb een mail uit mei en toen waren de verzendkosten 21 dollar per chassis zonder verzekering etc.
Heb jij een idee wat het risico is dat het pakket niet aan komt als het niet verzekerd verzonden word?

Idd erg vreemd mss zal die 32 dollar met verzekeren zijn. Ik weet het ook niet ik wil de mailtjes anders wel doorsturen naar je?

Maar het verschil of je er nu 1 of meerdere koopt is niet zo groot. dan moet je er echt al veel meer tegelijk bestellen.

Idd erg vreemd mss zal die 32 dollar met verzekeren zijn. Ik weet het ook niet ik wil de mailtjes anders wel doorsturen naar je?

Maar het verschil of je er nu 1 of meerdere koopt is niet zo groot. dan moet je er echt al veel meer tegelijk bestellen.

Mailtjes zijn niet nodig ik geloof je, alleen jammer dat er zo weinig verschil in zit.

Ik ben aan het informeren hoe het nu zit als het pakket niet aan komt en hoe dat bij Paypal/creditcard is geregeld. Misschien is verzekeren niet nodig?

Ik laat het nog weten.

Bij Paypal open je dan een geschil en dan kan je je klacht daar aangeven en die word dan doorgestuurd naar de verzender. Paypal werkt dan als een soort tussenpersoon.
Ik heb 1x zo een geschil moeten openen en de verzender heeft toen direct het geld retour gedaan.

Hmmz sorry maar ik weet niet of een groupbuy zoveel voordeel geeft...

paar nadelen...
-groter gewicht = grotere kans op douane onderschepping
-in NL moet het pakket ook nog verzonden worden.
-1 persoon die het risico voor 3 personen neemt (kans op onenigheid bij problemen)

Als ik dit zo bekijk denk ik dat een ieder beter z`n eigen LCG chasis besteld.

Dus ik weet niet hoe jullie er nog over denken maar ik zit er sterk aan te denken om me terug te trekken.
Sowieso bedankt voor de moeite en ik hoop jullie snel eens tegen te komen op het cirquit.

Bij Paypal open je dan een geschil en dan kan je je klacht daar aangeven en die word dan doorgestuurd naar de verzender. Paypal werkt dan als een soort tussenpersoon.
Ik heb 1x zo een geschil moeten openen en de verzender heeft toen direct het geld retour gedaan.

Hmmz sorry maar ik weet niet of een groupbuy zoveel voordeel geeft...

paar nadelen...
-groter gewicht = grotere kans op douane onderschepping
-in NL moet het pakket ook nog verzonden worden.
-1 persoon die het risico voor 3 personen neemt (kans op onenigheid bij problemen)

Als ik dit zo bekijk denk ik dat een ieder beter z`n eigen LCG chasis besteld.

Dus ik weet niet hoe jullie er nog over denken maar ik zit er sterk aan te denken om me terug te trekken.
Sowieso bedankt voor de moeite en ik hoop jullie snel eens tegen te komen op het cirquit.

ja daar heb je denk ik gelijk in. Jammer maar helaas. Ik zie de fotos wel zodra iemand heb gemonteerd heeft. Ik moet zowieso nog even wachten op de 42mm motormount en ik krijg aankomende week ook fotos van het zwarte chassis. Ben ik erg benieuwd naar.

ja daar heb je denk ik gelijk in. Jammer maar helaas. Ik zie de fotos wel zodra iemand heb gemonteerd heeft. Ik moet zowieso nog even wachten op de 42mm motormount en ik krijg aankomende week ook fotos van het zwarte chassis. Ben ik erg benieuwd naar.

+1
Jammer dat het zo loopt.

Back