GS Racing Storm 1/8 (offroad)

• Topicstarter Topicstarter Yadajo
  • Startdatum Startdatum
Lekker geragd op de bulten, en alles lekker mul.

Ik had me gs storm mee, en me rc maatje ging mee (vervoer :!) en vroeg gezien zijn foto's die hij maak, of hij ook eens een paar van mij wou maken...
Dus zo gezegd zo gedaan!

ff inrijden, en oefenen op een klein bultje...
Gs%20Storm%20Ubbena%2010-05-2004%20026.jpg

Tijd voor het grotere werk....
Gs%20Storm%20Ubbena%2010-05-2004%20047.jpg

Ziet er ergt lastig uit,ff een aanloopje, en dan moet het te doen zijn....
Gs%20Storm%20Ubbena%2010-05-2004%20060.jpg

Als fotograaf, loop je soms wat risico, bijna dood ervaring:
Gs%20Storm%20Ubbena%2010-05-2004%20041.jpg

Oke, nu is het tijd voor het echte werk!})
Gs%20Storm%20Ubbena%2010-05-2004%20020.jpg

Auto is na deze middag nog volledig intact alleen een meer dan 1.5lt. brandstof er door heen (gaat hard:'( )

Deze foto`s zijn nog van een tijdje terug, binnenkort nieuwe .. 8)

ja ik zag al dat je servo kapot was wat kost dat ongeveer zo'n sterkere

ronnie16 zei:
ja ik zag al dat je servo kapot was wat kost dat ongeveer zo'n sterkere

ff overleggen met hun, ze rijden zelf ook met een GS dus weten van het probleem af ..

Hey daniel, leuke review, ik ga er denk ik toch ook maar 1 kopen, maar dan diegene zonder motor, en koop er dan een sterkere motor bij, aangezien ik de rest van de spullen al heb is een RTR teveel van het goede:P

Ik denk als mijn Vector is verkocht dat ik dan een Swift ga kopen.........

Maar eerst mijn Vector zien te verkopen.

Bij M-Auto kon je een GS Storm winnen , ik heb meegedaan ,Mischien win ik hem wel.

Het is het proberen waard :D

@yadajo
Met een beetje massel heb ik een andere cam, en kan ik nog beter de pics maken :D , en tevens moet het met 2x marder race ook wel toefen zijn!

Wacht nog aleen op een setje savage onderdelen:
3 cupjoints
6 dogbones
1 cup shaft

en op mijn marder race draagarm :(

/me is out of running...

ik heb me storm ook 2 de dag me servo kapot en waarschijnlijk mijn onderplaat

ik reed op een zandafgraving een hoogebult en daar omheen liep het allemaal 70 graden stijl af dus ik rei daar komt de auto buiter zender bereik volgas 5 a 6 meter de afgrond in met de neus de grond in :? vond ie niet leuk en ik ook niet

ronnie16 zei:
ik heb me storm ook 2 de dag me servo kapot en waarschijnlijk mijn onderplaat

ik reed op een zandafgraving een hoogebult en daar omheen liep het allemaal 70 graden stijl af dus ik rei daar komt de auto buiter zender bereik volgas 5 a 6 meter de afgrond in met de neus de grond in :? vond ie niet leuk en ik ook niet

foto's van de schade?

Ik heb ook zo'n GS Storm Sport gekocht, en wel de 80% assembled versie (GS2000). Ik heb hem bij de lokale TechnoHobby zaak in Dokkum gekocht voor 349 euro's. Afgelopen donderdag heb ik heb opgehaald en meteen een Sirio .27 Big Block Motor gemonteerd.
Vanmorgen heb ik de kap gespoten, en morgen ga ik servo's kopen. Daarom bedankt voor de tip over welke servo geschikt is!

Nou, ik zal wat plaatjes posten van mijn GS Storm Sport:

gssport1.jpg

Op deze foto heb ik de motor en de spoiler achter al gemonteerd

sirio2.jpg

De motor, een Sirio S-27S, 4,5cc BigBlock EL 3 Ports ABC "pull start" 39.000 toeren

gssport15.jpg

Met gespoten body

Klik op deze foto om meer te lezen over mijn GS Storm Sport

Ik ga morgen servo's kopen, dan het motortje voorzichtig indraaien, dus ik hoop volgend weekeind er lekker mee te kunnen rossen!! Ik hou jullie op de hoogte :wink:

heel vet motortje, maar welke motor zou ik makkelijk kunnen nemen als ik diegene zonder motor zou kopen?? Niet al te duur, en natuurlijk sneller dan de standaard motor

Vergeet niet dat je voor die RB motor wel een starterbox nodig hebt. Die kost (let op, wel een buggy-model) rond de 80 euro.

Voordeel van motoren zonder trekstarter is dat deze motoren over het algemeen sneller zijn dan de trekstartversies (vaak de racemotoren) en ook het starten is eenvoudiger.

Nadeel is dat je misschien meer kosten hebt en dat je je startbox moet meenemen als je gaat rijden (lijkt mij handig in ieder geval 8) )

Vandaag bij Muco in Amsterdam de Servo's voor mijn GS Storm gehaald: een Hitec HS-645MG voor de besturing en een standaard Hitec HS 303 voor de gas/rem bediening. Die ga ik nu even inbouwen, en dan deze week lekker inrijden!

hmmm stel nu
ik wil zelf zoveel mogelijk bouwen
geen Rc aparatuur ingebouwd
al dan niet een motor (anders koop ik gewoon een goedkope )

welk set is dan het beste?

mag ook een andere auto/ merk zijn.

lees net al deze berichten, zijn erg oude berichten.
misschien kunnen we dit topic een beetje uit het stof trekken.
ik heb al enige tijd een gs storm nitro buggy 1:8.
is er op dit forum nog enig leven met de gs storm?
Andere merken buggy"s wel, maar zou leuk zijn om mede gs racing eigenaren te contacten.
Ik zie wel of er meerdere zijn of niet.
gr. Pascal

Hallo Pascal.

De Gs storm ( CL-1) zul je in Nl niet veel meer tegen komen. 7 jaar geleden reden mijn zoon en ik er mee in de Brothercup, echter de auto had wat problemen met het kunstgras waarop wij onze wedstrijden rijden, het achterdiff was er niet tegen bestand helaas. Zeer fijne auto, helaas maar een kort leven gehad in NL. Wellicht vind je ze nog bij de bashers!

hallo M,
dank voor je reactie.
ik rijd er ook geen wedstrijden mee, en voor gebruik buiten wedstrijden om is het een prettige buggy.
Maar ik begrijp uit je woorden dat ie niet meer veel voorkomt.
Wat is de bashers?
Ik heb wel ff op het web gekeken maar vind zo 123 ff niks.
groet
pascal

Bashers zijn mensen zoals jij, gewoon in de buurt rijden voor de fun. Ik denk dat hij daarvoor zeer geschikt is idd. Veel plezier er mee

Back