GS - Racing STORM evo

Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier en ik had graag geweten wie er nog allemaal een storm evo buggy heeft.

dit om eventueel informatie uit te wisselen qua afstellingen van motor en veren enz.

alvast bedankt,
Steven

kijk even in het brandstofauto topic, daar staan genoeg onderwerpen, anders kun je bovenaan met de zoekfunctie ook meer vinden

ik rijd zelf de Storm unlimited truck, super auto!!

http://www.bb-hardware.com/modules/news/article.php?storyid=861

Ik heb er ook ééntje, en ik vind het een heel goeie buggy, die makkelijk rijdt, makkelijk te onderhouden is en gewoon stevig gebouwd. Een goeie keuze iig!

evo9.jpg

Mooie cover heb je daar !!

ik zou zaterdag samen met men schoonbroer naar pkracing gaan in Dordrecht...hebben ze daar ook onderdelen voor de storm?

Ikzelf kom van Antwerpen en ik zou niet graag voor niets naar daar willen rijden

alvast bedankt v/d reply's !!

psygho zei:
User DNL heeft er een.
Klopt!
Ik ben er zeer tevreden over!! Echt een top auto!

Als die straks 100% evo. is, hoop ik er weer lang van te kunnen genieten 8)

helemaal naar pk racing van antwerpen dan zou ik naar muizen gaan in de buurt van mechelen. daar is een modelbouw wiwnkel "den albatros" in de zelfde straat als planckendael zeer goede winkel en niet duur (heb een tt-01 gekocht voor 75€)

tvs zei:
helemaal naar pk racing van antwerpen dan zou ik naar muizen gaan in de buurt van mechelen. daar is een modelbouw wiwnkel "den albatros" in de zelfde straat als planckendael zeer goede winkel en niet duur (heb een tt-01 gekocht voor 75€)

? :|

Heeft er iemand een goed alternatief om de stuur servo die standaard in de rtr versie zit te vervangen?
deze heeft het gisteren begeven, tandjes van de servotandwielen zijn eraf

ik heb gehoord dat er servo's zijn met metalen of zelfs titanium tandwielen

welke raden jullie mij aan om te nemen, rekening houdend dat ik mijn bestaande zender kan blijven behouden

alvast bedankt,
Steven

hallo,

heb wat aan het testen geweest met men carbu

nu volgend probleem:

alles draait perfect enkel wanneer ik vol gas geef vanuit stilstand dan valt hij stil?

alvast bedankt voor de reaktie

Ja, lijkt me ook, of je mengregel, of een verkeerde plug.

Als je de mengregel anders zet, moet meestal de stationair ook veranderd worden.

Back