GS Storm Evolution Servo

Ik heb een GS Storm wat eigenlijk voor mijn doeleinden een puike auto is alleen merk ik dat hij zeer traag stuurt(in vergelijking tot de TRX Bandit), de batterijen heb ik vervangen maar dat mocht niet helpen.
Hebben jullie tips/ideen? andere servo?

Alvast bedankt;)

je kunt een 1:8 buggy niet echt vergelijken met een 1:10 buggy.

Staat je servosaver wel goed afgesteld??

Een betere servo zal zeker helpen. Wat heb je er voor batterijen in zitten?
Een accurekje met 4 AA batterijen levert veel te weinig kracht voor een servo..
Als je een humppackje neemt dan zal hij al een heel stuk beter sturen..

Als je een andere servo zoekt raad ik je aan minimaal 12 kilo te nemen in combinatie met een 6V humppackje. Dan gaat er een wereld voor je open.

Als je een snelle stuurservo zoekt, de Savox SC-1257 / SC-1258 zijn zeer snel en goed van kwaliteit. Ik zal dan de 12 KG servo nemen en inderdaad met een 6 volt humppack

Yup een Humppack:

ansmann1200humppack.jpg

Oke ik ga zoizo de Savox sc-1257 servo bestellen, dat ziet er allemaal goed uit.
Is deze ook aan te raden voor gas & rem?
Nou is een servo armpje gebroken dus heb ik deze ook nodig(gelijk maar 2). Welke raden jullie aan, is er iets waar ik op moet letten?
Ik heb me voorgenomen dat alles wat aan de Storm kapot gaat te vervangen met goed spul...dan maar iets duurder, maar wel goed

Voor stuur op je buggy zal die wel voldoen idd. Misschien zelfs nog iets sterker nemen..

Het upgraden bij schade is zeker een goede manier om je buggy nog beter te maken.

Servoarmpje upgraden naar aluminium is altijd goed.
Al heeft Savox bij sommige servo's al hele goede armpjes zitten.

Voor stuur op je buggy zal die wel voldoen idd. Misschien zelfs nog iets sterker nemen..

Het upgraden bij schade is zeker een goede manier om je buggy nog beter te maken.

Servoarmpje upgraden naar aluminium is altijd goed.
Al heeft Savox bij sommige servo's al hele goede armpjes zitten.

Nog iets sterkers? als in meer kilo's bedoel je?

Tja op deze manier opwarderen zal uiteindelijk wel duurder zijn, alleen merk je het niet zo

Heb je nog meer tips voor de storm?

Thanks

Sterker is idd meer kilo's. Voor een buggy zou een 15/16kg ook niet verkeerd zijn.. LET OP dat je je end-points goed afstelt. Anders kun je je goede nieuwe servo's weg gooien..

Verder weinig aan een buggy te verbeteren, misschien eens een keertje andere diffolie erin om te kijken wat je lekkerder vindt rijden.

In ieder geval een goede Humppack erin zetten..

Sterker is idd meer kilo's. Voor een buggy zou een 15/16kg ook niet verkeerd zijn.. LET OP dat je je end-points goed afstelt. Anders kun je je goede nieuwe servo's weg gooien..

Verder weinig aan een buggy te verbeteren, misschien eens een keertje andere diffolie erin om te kijken wat je lekkerder vindt rijden.

In ieder geval een goede Humppack erin zetten..

De 6v humpack neem ik er gelijk bij (als we het doen dan doen we het goed:cool:)
Raad je ook dezelvde servo aan voor het gas?

Voor gas/rem kun je met die 10KG servo makkelijk rondkomen. Stel hem wel goed af. Zoals ik al zei, je end-points ff goed zetten anders trek je je gas/rem linkage kapot.. En eventueel je carburateurschuif. En dat is zonde... :)

Back