GV 1

• Topicstarter Topicstarter Monjet bagus
  • Startdatum Startdatum
M

Monjet bagus

Guest
Hallo,

Heeft iemand wat informatie hoe je een GV1 insteld (een draadje of een site is voldoende). In de gebruiksaanwijzing staat het nodige, maar voordat ik dat doe wil ik precies weten wat ik eigenlijk aan het instellen ben.
Ik heb ook begrepen dat je niet alle mogelijkheden hoeft te gebruiken.
Bedankt namens mijn vader.

Bedankt Erik,

Ik denk dat ik met deze info de raptor (GV1) van mijn vader goed kan instellen. Zelf heb ik een Throttle jockey welke uitstekend voor mij werkt.

Heb mijn trex500 ook gebouwd mbv Bob. Dat was een goede uitleg.
Alleen jammer dat ik na mijn 4e vlug al was gecrashed: Staartservo niet goed vastgemaakt. De servohouder was iets verplaatst op de staartbuis m.a.g. ongecontrolleerde pirouetjes.
Vannochtend vloog hij weer ...... en lekker. Staartbuis is m.i. iets gekromt naar beneden. Zonnet iets rechter gebogen. Is nu niet meer zo krom.

~offtopic~
Monjet bagus,

Doe jezelf een lol en voorkom toekomstige crashes door die staartbuis te vervangen ! Terugbuigen geeft metaalvervorming = zwakke plek. Een paar keer goed piroettes draaien en hard stoppen werkt uitstekend om je heli naar beneden te halen. Liever 10,95 euro voor 2x staartbuis dan 499euro voor een nieuwe T-Rex500.......... (electro even daargelaten).
~on-topic~

Manual download voor de Futaba GV-1 van de website van Futaba zelf:
http://manuals.hobbico.com/fut/gv-1-manual.pdf

Ik heb meteen maar een torque tube gekocht. Vliegt als een zonnetje. Bedankt Grondsnuiver.

Back