Hallo allemaal,
Even voorstellen, Mijn naam is Jan Pie, 63 jaar, woon in Middelburg en ben lid van MVC Delta Vlissingen.
Ik heb een GWS A-10 en vlieg hier mee met de bij geleverde onderdelen. en gebruik LiPo cellen 7,4 V 1020 mAh.
Nu heb ik het model van de week voor het eerst gevlogen en heb er ongeveer 4 rondjes mee gemaakt want de stuwdruk van beide fans werd fors minder. Bij kontrole van de LiPo's, doormiddel van de LiPo safe, bleek dat de cellen nog niet leeg waren maar het vermogen ontbrak om er langer mee door te vliegen.
Nu heb ik het wielstel verwijderd en is hij ongeveer 34 gram lichter geworden en ge het vanmiddag nog eens proberen.
Mijn vraag is als volgt, heeft iemand enige ervaring met dit model of een suggestie zodat ik er langer mee kan blijven vliegen.
Hij is gekocht om te vliegen en dat wil ik dan ook graag blijeven doen want het is en blijf een bijzonder model.
Bijvoorbaat dank voor jullie reacties, Jan

Even voorstellen, Mijn naam is Jan Pie, 63 jaar, woon in Middelburg en ben lid van MVC Delta Vlissingen.
Ik heb een GWS A-10 en vlieg hier mee met de bij geleverde onderdelen. en gebruik LiPo cellen 7,4 V 1020 mAh.
Nu heb ik het model van de week voor het eerst gevlogen en heb er ongeveer 4 rondjes mee gemaakt want de stuwdruk van beide fans werd fors minder. Bij kontrole van de LiPo's, doormiddel van de LiPo safe, bleek dat de cellen nog niet leeg waren maar het vermogen ontbrak om er langer mee door te vliegen.
Nu heb ik het wielstel verwijderd en is hij ongeveer 34 gram lichter geworden en ge het vanmiddag nog eens proberen.
Mijn vraag is als volgt, heeft iemand enige ervaring met dit model of een suggestie zodat ik er langer mee kan blijven vliegen.
Hij is gekocht om te vliegen en dat wil ik dan ook graag blijeven doen want het is en blijf een bijzonder model.
Bijvoorbaat dank voor jullie reacties, Jan