GWS gaat borstelloos.

Ik las ergens 2200 rpm/v. Dat betekend vergelijkbaar met typhoon 6/20.
2S met 8x4 of 3S met "speed400 maat propjes" (6x4, 5x5, gunter...)

Beetje laat inderdaad. De prijzen zijn daarnaast ook niet echt spectaculair...

Die in et eerste plaatje ziet er ook n beetje zwart en gruizig uit. Ik hoop wel dat ze mooi koperkleurig zijn als ze ze verkopen. ;)

Freakazoid zei:
Die in et eerste plaatje ziet er ook n beetje zwart en gruizig uit. Ik hoop wel dat ze mooi koperkleurig zijn als ze ze verkopen. ;)

Ik hoop vooral dat ze goed en betaalbaar zijn, de kleur kan me geen r**t schelen dan hoor ;-)

K.

gws verkoopt ook knalroze en mintgroene zenders :)

aan die kant van de wereldboll diggen ze dat compleet :D

Harold zei:
Ik las ergens 2200 rpm/v. Dat betekend vergelijkbaar met typhoon 6/20.
2S met 8x4 of 3S met "speed400 maat propjes" (6x4, 5x5, gunter...)

"Motor constants: Kv=2200 rpm/V, Rm=0.29 Ohms, Io=0.7 Amps."

These figures indicate that the GWS Brushless Outrunner could be run on a 2:1 gearbox if a suitable 3 mm pinion could be found.

Peak efficiency Current ~ 5A. Maximum Current ~ 13A.

At 7.4V, maximum power output is achieved with the EP8043 prop. Larger props overload the motor.

http://static.rcgroups.com/forums/attachments/2/7/5/0/668362.attach?

komen ze idd wel heel erg laat mee, stom dat hun meeste kisten nog steeds als brushed set verkocht worden. De prijs gaat dan nog wel.
Ze zitten inderdaad met de kleuren in de war, hier heb ik oranje, grijze en zwarte props liggen :lol: Als ze ze nou gewoon alle maten in alle kleuren verkopen... nee dus. Kun je niet eens kiezen!
Lijkt me wel LOL als je op de club aan komt zetten met allemaal roze props, roze zender en je kist ook nog es effe roze spuit :lol:
En met regelaars worden we al overspoeld... voor 25 eurie heb je een 17A regelaar maar wie weet, misschien heeft ie softwarematige instelfuncties of is ie extreem licht...

ook leuk...een hele waslijst van wat je niet mag doen met deze motor.. :P

Beetje kleine props voor indoorslowflyer op de 2s350/450 pakketjes....max 8 amps=7 inch prop...
En dan ook nog 30 gram motor.
Er zijn motortjes van 20 gram te koop rond de dertig euri die grotere props draaien op 2s/8 amp.
De prijs is erg laag, motortje is echter meer geschikt voor slowflyers dan 3D naar mijn mening.

8x4 kan erop volgens hun. Dat doen veel motoren ook inderdaad. Toch is de prijs erg leuk ;) Dan maar iets minder prestaties, dat heb je niet altijd nodig ;) Hiervoor ga je geen cd-rom motoren meer wikkelen, kan haast niet uit.

ook leuk :) wel 2x zo duur ;)

Op 2s lipo met een 8x4 doet hij 11.5A en dat is 85W. Dat mag je 5min lang doen! Waarom zou dat geen goede combi zijn? 416g trekkracht ook nog ;) Voor een motor van 30g vindt ik dat aardig netjes. Helemaal voor 15euro :)

Alleen die kv vindt ik gek. 7.4V en dan 15050 toeren is 1300kv? die kv zal dan wel zijn wanneer de motor optimaal draait. Als je die 9100 toeren neemt met die 8x4 op 11.5A dan zit je op 1230 kv, is dus niet eens zo slecht ;)

Back