GWS Pico Stick: set samenstellen

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
Ik vrees dat die GWS ontvanger geen Full Range ontvanger is die hoofdzakelijk voor indoor gebruik bedoeld is :?

Ai Stevo, en gisteren zei je nog dat het een volledige set was. Volgens de specificaties toch 150 meter.
Toch te laat nu...

Stevo zei:
Yeager

Tevens heb je bij dit toestel een "micro" ontvanger/servo's etc nodig die tenzij je in die branche blijft voor een meer uit de kluitengewassen vliegtuig waardeloos zijn. Tevens moet je opletten dat de ontvanger een "full range" ontvanger is (bij GWS zijn niet alle ontvangers full range).

Stevo

Ik heb, zoals ik mezelf heb ge-qoute, gezegd dat je moest opletten met sommige ontvangers van GWS wegens geen Full Range. Het is toch niet aan mij om te kijken wat je gekocht hebt hé Yeager. Het is en blijft een volledige set zoals ik reeds aanhaalde doch met zijn beperkingen wegens niet full range. De waarschuwing staat ook op de site van GWS :

http://www.gws.com.tw/english/product/receiver/r4p.htm

Stevo

@Yeager, relax 8) ... De set die je hebt gekocht zal ongetwijfeld voldoen voor jouw beginnersvluchten. Het is zeker geen fun model maar daar zou je als beginner toch slechts maar 10 sec fun aan beleven... Ga nou maar lekker bouwen aan dit model en op een mooie windstille avond de eerste vlucht maken. Als je in FMS de Skyhawk goed kunt vliegen gaat het allemaal lukken :wink: .

Back