Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo allemaal,
sinds kort heb ik een trex 500, met gy401 gyro en s9257 servo. vandaag de eerste vluchten gemaakt. vloog allemaal prima, op 1 puntje na. af en toe heb ik dat de staart een stukje verspringt, zeg maximaal 20-30 graden(meestal naar links) dit is met de gains niet op te lossen, hoge of lage gain helpt niet echt. maar denk ook niet dat het dat is aangezien het heel willekeurig is. het ene moment vlieg ik 3 minuten zonder een tikje, en dan in eens komt er weer af en toe een tik. op de tikjes na is de staart wel rete strak en stopt strak als ik stick ineens loslaat.
iemand een idee wat dit kan zijn? heb al wat gezocht maar kon op het forum niet echt wat vinden...
alvast bedankt!
siliconen spray heb ik niet volgens mij. zou de genoemde fietsketting spray kunnen werken?
Gewoon de tailblades op 0 graden zetten, je kan de limits van de 401 niet links en rechts afzonderlijk instellen, Stel je de tail in rate af kom je met de limits niet uit.
Ik heb zeer goede ervaring met de 401 en het ding is nagenoeg fool en fail proof, ook zonder de tailblades wat pitch tegen torque in te geven.
Je kan het uiteraard proberen, kan nooit geen kwaad en sluit het een en ander weer uit.
Ik denk idd dat je ground nog niet helemaal lekker is. Probeer het eens met sliconenspray op de belt. Kan net het laatste beetje helpen tegen static hits.