gyro blijft zoeken, iemand suggesties?

Hoi hoi,

Mijn Belt cp blijft maar zoeken met de kont, de uitslag van de staart is niet al te groot (zo'n 5 cm) maar weet niet zo goed hoe ik dit eruit moet krijgen..

Ik heb dit sinds ik een nieuwe zender in gebruik ben gaan nemen....
Het gaat zich om een belt cp v2 met een Eurgle 9 kanaals digitale zender (echt een koopje trouwens!!)

Iemand suggesties??

De ‘Gyro’ mogelijk afstellen. Betreffende potentiometer zit op de ‘Gyro’. Doel van het afstellen van de delay (vertragingstijd) is er voor zorgen dat de staart van de helikopter stabiel blijft. Met andere woorden: meer of minder gevoelig wordt. Deze instelling kun je ook tijdens de vlucht op de zender bijstellen, met behulp van betreffende draaiknop. Het instellen doe je als volgt:

Als de staart tijdens de vlucht een beetje van links naar rechts waggelt en kun je dat niet corrigeren, dan dien je ‘delay’ iets losser te zetten (-). De ‘Gyro’ zorgt er dan voor dat de staart actiever maar minder stabiel wordt.

Als de staart tijdens de vlucht een ernstig naar links en naar rechts beweegt en kun je dat niet corrigeren, dan dien je de ‘delay trimmer’ iets vaster te zetten (+). De ‘Gyro’ zorgt er dan voor dat de staart zich stabieler gedraagt maar ook dat de reactie minder actief wordt.

Groeten
Martin

Back