Gyro GY240, 401, CSM........Welke zal ik nemen ?

Vraag het hem maar, ik heb paypal gebruikt voor een S9253 gyro, geen probleem. Snelle verzending ook, met volgcode van vezending via internet.

Dat snap ik nu niet, de ene wel de andere niet. Of hij moet ergens problemen gehad hebben zeker.

IK heb de 240 inmiddels gemonteerd en wat proefvluchtjes gemaakt.
De gyro is gemonteerd exact onde de main as.

IK heb de staart nu redelijk stabiel er zijn wel twee dingen nog niet helemaal goed.

Op de HH modus drift de staart toch nog langzaam weg, en met pitch up jengelt de staart flink.... waarna ie uiteindelijk wel redelijk terugkomt.

Als ik de gain hoger zet (nu 30% oid) begint de staart te hunten.

Revo en andere compensaties staan in de zender uit.

IK gebruik een Hat motor op de staart aangestuurd met een pixy 7 regelaar (op fixed mode)

Iemand een idee of tip ?

Staat de rev of normal juist op de gyro zelf? Ik had de mijne (GY401) verkeerd staan en de heli begon gewoon rond zijn as te draaien.
Het is een gedacht.

Nee helemaal niet (dat heeft de 401 geloof ik wel).
Ik ben al achter één ding. Met opstarten van de heli duw ik snel de rudder stick naar links om de pixy te initialiseren. Das niet handig, want juist in de eerste seconden (3 oid) initialiseert de gyro.

Dat moet ik dus eerst anders doen, wel jammer dat ik net een tailstrike heb en de tailhouder aan de rompkant afgebroken is.. :(

Eerst even mn spare rompje omzetten.

Ik dacht ook dat mijn staart naar de juiste kant uitsloeg maar ik heb ze verzet van DIR en het werkte perfect.

Back