Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben in het bezit van een ZOOM 400 ,welke ik voorzien heb van een gyro GY 401. Als beginner heb ik een probleem om deze gyro af te regelen , daar de rode led steeds blijft pinken , wat normaal niet mag.
Dan de waarde op 80% zetten in het GYRO menu. Dat is een goed uitgangspunt.
-Gaat de staart snel links en rechts zwaaien tijdens het hoveren (hunten): Deze waarde verlagen.
-Zwiept de staart weg als je een beetje abrupt pitch geeft: Deze waarde verhogen.
Kunt ge soms zeggen waar ik het gyro menu kan vinden op de Hitec zender? Of onder welke benaming dit staat .Ik heb inderdaad problemen bij een abrupt pitch. De batterijen die ik bezit zijn aale drie van dezelfde uitvoering en toch heb ik verschillende uitslagen (zwiept) van de staart
Zender aan zetten.
Configuratie menu: UP en DOWN gelijktijdig indrukken.
Zoeken naar de GYRO optie door UP een paar keer in te drukken (of DOWN)
Gegevens veranden: +Increase of -Decrease
Configuratie menu weer verlaten: UP en DOWN gelijktijdig indrukken.
Let er op dat voor elke Idle up je deze waarde moet configureren. (schakelaar FLT MODE en FLT COND)
Probleem is opgelost .In het program GYRO ,welke op 0% stond,heb ik deze waarde aangepast en 60% was de ideale instelling . 50% wordt als visueel nulpunt gezien voor de headlock .