gyro

• Topicstarter Topicstarter peke_g
  • Startdatum Startdatum
dat denk ik ook Francis,

wat ik van de standaard Esky zender heb begrepen is dat hij met de schakelaar omschakelt tussen minimum pulslengte (ca. 1.0ms) en maximum pulslengte (ca. 2.0ms).
Bij de meeste HH gyro's met gainregeling via de zender betekent dit dat in het ene geval de gyro op rate mode met maximum gain staat en in het andere geval op HH mode met maximum gain. Hij schakelt dus wel tussen rate en HH mode maar de gain staat steeds op maximum en dat zou wel eens teveel kunnen zijn :(

Laatst bewerkt:
jah gaat niet haha de onderdelen zijn besteld voor de reparatie heb de hele tail boom carbon gepakt met de vinnen en bladen en hele aluminium upgrade van de rotors dus.zullen volgende week wel binnen zijn heb geen haast want wil eerst de zender en gyro en dan gah ik pas weer vliegen denk ik.effe wachten op volgende week krijg ik weer mijn loon direct zender en gyrosetje denk ik:p:p

Geachte

Ik heb die van esky en hij werkt zeer goed en niet duur.
Veel ervaring met de esky belt cp en vliegt zeer goed. Ik heb ook de esmart geweldig met zware moter.
Gegroet P.Zuijkerbuijk Roosendaal Ned.

ik neem aan dat ej de gyro van esky bedoeld de upgrade versie met hh? maar wil ook meteen voor in de toekomst op mijn 500 :p dan heb ik dat al.maar ikz ie genoeg filmpjes op youtube van de belt cp en dat ziet dat heel mooi uit wat zei er allemaal meej uithalen heb ej geen rex 450 voor nodig en dat ikn u tog die onderdelen besteld heb hoef ik alleemaal maar nog een keer carbon frame kopen voor 50 euries en hij is helemaam geupgrade dus weet niet of ik overstap naar een ander heli

Wat denken jullie dan van de plaats van de gyro? Ik heb op mijn Sjm de mogelijkheid om de gyro verder naar achteren te plaatsen. Is dit een voor- of een nadeel?

Beste meneer Zuijkerbuijk. De esky gyro werk wel maar niet 'zeer goed'. Wat voor kwalificatie zou een 401 of een spartan dan krijgen?

Er is toch al aangegeven dat de topicstarter een goede gyro wil en daar voor wil betalen? Vergelijk objectief de goedkopies met de kwaliteitsgyro's en je komt niet meer op het idee zoiets aan een serieuze vlieger aan te raden.

Wat kan jij mensen toch goed afzeiken Jeroen....klasse :(
Deze poster meld alleen zijn ervaring...

Frans...w

Back