Gyro

Beste mensen,
Weet iemand een goed alternatief voor de Gy 401. Ben een beginnend helivlieger,waarbij hooveren en wat rondvliegen geen probleem meer is. Eerst electro en nu brandstof ( Raptor 50 Titan) Hij is bijna afgebouwd en zat me eigenlijk af te vragen of er andere goede gyro's voor minder geld te koop zijn en waar. Ik weet wel, goedkoop is duurkoop, maar ik weet zeker dat heer "Robbe en of Futaba" zeker een slaatje slaan uit hun naam.:mrgreen:
Enfin ik hoor het wel.
Groetjes,
Timo Montagne

Ik heb twee weken geleden een keuze gyro gemaakt. Dit was echter wel voor een micro heli.
Mogelijke keuzes waren:
- GY401 van futaba
- GP 750 van align
- SL 720 van CSM
- DS 760 van Spartan
- 2100 van Logictech

De prijzen van deze gyros zijn ongeveer dezelfde. IK heb uiteindelijk de GP750 gekozen.
Ik heb hem besteld bij Fast Lad Performance

Mvg, Demen.

Met gyro's is het m.i. toch echt wel waar voor je geld...
Je zet hem per slot wel op een Brandstof 50 size heli (trillingen, kostprijs heli, etc.etc.)
Natuurlijk verdienen de grotere merken geld aan ons, maar dat is ook logisch anders blijven ze niet bestaan.
Een Robbe (futaba) gyro bevat gewoon de betere electronische componenten, en ze plakken hun stickertje niet zomaar ergens op.
Als je dit forum goed doorleest gaan de meeste topics over gyro / staart problemen niet over de wat duurdere gyro's, zegt genoeg lijkt me.
Maar dat je een keuze maakt op basis van wat je er zelf van verwacht en denkt nodig te hebben is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Die GP750 lijkt me inderdaad een betaalbare gyro met goede prestaties.
En kan je ook gewoon in Nederland kopen tegen vergelijkbare prijzen.

Back