E
elvis
Guest
nou eindelijk wat het vandaag weer zover. en dat was denk ik ook voor anderen ook het geval. ik heb weer eens gevaren en het was er mooi weer voor. ik had vanmorgen het uitlaat systeem een beetje veranderd want de bocht sloot niet mooi aan op de cilinder. en heb hem ook dan maar meteen een stukje ingekort. een cm of 2. heb de zelf gemaakte spoiler er ook op gezet, maar die had ik niet goed vast zitten op de schanier punten toe ik aan het varen was. dat ging heel raar. maar na een 15 minuten liep de flex as los uit het messing busje die in het propje zit die aan de motor zit. dat was wel jammer. ik heb er voor gekozen om er een beetje soldeer tin aan te doen niet te veel maar gewoon normaal. toen heb ik weer gevaren en dat ging weer lekker.
alleen ik heb nog even een vraagje over het motortje. hoort het zo te zijn dat er nog steeds best wat olie uit het uitlaatje komt? en zo nee hoeveel slagen moet ik dan de hoofd sproeier los zetten. ik heb er nu 2 liter mee gevaren.
groet arnold
alleen ik heb nog even een vraagje over het motortje. hoort het zo te zijn dat er nog steeds best wat olie uit het uitlaatje komt? en zo nee hoeveel slagen moet ik dan de hoofd sproeier los zetten. ik heb er nu 2 liter mee gevaren.
groet arnold