Haastnooit's M03M Suzuki swift 1600

Precies. bij rcmart stond links een menu:

hop-up-option:
...
...
m01/m02
m04
...
...
TL01/FF01/FF02/M03

omdat het niet in de buurt van m01/m02/m04 stond dacht ik dat ze niets hadden... Vellrip heeft aardig wat (en goedkoper dan etamiya.com), maar wel veel minder dan zowel etamiya als rcmart

Vellrip heeft alleen origineel Tamiya onderdelen. RCMart en Etamiya hebben ook veel after market onderdelen van andere merken.

Ik houd het over het algemeen gewoon bij origineel Tamiya, die onderdelen hebben een veel betere Kwaliteit en passing.

Hey,

Zeker een mooi ontwerp dat je daar gemaakt hebt , en een inspiratie
voor diegene die ook hun eerste keer aan een bouw gaan beginnen..
(ikke dus :oops: ) heb in ieder geval al veel bijgeleerd.
:thumbsup:

Bedankt Fabust :cool: Ik wens je veel succes, en ik zou zeggen neem rustig de tijd en maak er wat van !! Wat voor auto gaat het eigenlijk worden ?

ziet er gelikt uit :thumbsup:

wil wel eens wat foto's zien van dat hij rijd :p

ik wil ook nog wel eens een auto maken (maar nou nog niet teveel projecten op dit moment....)

groet ruben

Helaas moet ik een aantal foto's uit het bouwerslag gaan verwijderen om genoeg ruimte in mijn fotoalbums te creeren voor de foto's van mijn nieuwe project. Dus zullen er vanaf nu ook een aantal kruisjes te zien zijn :(.

:oops: Ik dacht dat doordat ik de link naar de foto in het fotoalbum in het bouwverslag heb geplakt, wanneer ik dan de foto uit het fotalbum zou gooien deze automatisch ook uit het bouwverslag verdwijnt. Maar gelukkig is dat dus niet zo ..

Een dag later dus wel .... ? Dit kan vast anders ???

[edit] 1 fototje dan:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back