Hacker B20?

Ik kan mijn PROP zo langzaam laten draaien met een Hacker Master 40-3P dat ik de bladen kan pakken met mijn hand. 500 a 600 RPM denk ik. En dat op mijn 3D model :) Verder alle instel mogelijkheden voor timing en frequentie is erg goed. Ook de stroom die ze aankunnen is vaak hoger. 8A regelaar doe 12 gekoeld. 30A doet 36 goed gekoeld en 40A doet 50A goed gekoeld. Maar goed, gelukkig zijn ze allebei te koop dus voor ieder wat hij wil..

nog even lastig doen :oops: :wink:

Tadango zei:
Ik kan mijn PROP zo langzaam laten draaien met een Hacker Master 40-3P dat ik de bladen kan pakken met mijn hand. 500 a 600 RPM denk ik. En dat op mijn 3D model :)

Ja, bij een buitenloper...

tandango zei:
Verder alle instel mogelijkheden voor timing en frequentie is erg goed.

En bij castle creations is dit slechter denk je?

Ook de stroom die ze aankunnen is vaak hoger. 8A regelaar doe 12 gekoeld. 30A doet 36 goed gekoeld en 40A doet 50A goed gekoeld.

ahum :? ... ph10 doet 15A...ph25 doet 40A!...ph35 doet 40A...ph45 doet 60A...ph60 doet 80A...ph80 doet 120A

Diegene die bold staan doen zowieso meer dan de hacker's....als je dan het gewicht ook nog eens in rekening neemt doen ze nog veel meer dan de hacker's... Moet ik nog verder gaan? :twisted: :wink: :wink:

Maar goed, gelukkig zijn ze allebei te koop dus voor ieder wat hij wil..

Das waar, ik probeer enkel te vermijden dat merken onterecht slecht worden genoemd. Verder koopt iedereen natuurlijk wat ie wil... case closed :wink:

Niels :wink: (die dit enkel typt om castle creations te verdedigen omdat hij ze wel beter vind en er verder geen belang bij heeft)

Back