Hallo Allemaal :)

heet robbert

tog overgestapt op tamiya???

ga je er nog speciale dingetjes mee doen???

greets Chris

Hey Chris :)

Tja toch overgestapt naar Tamiya, Waarom...........?

Nou eigenlijk om een paar redenen.
Aanschaf prijs !
Universeel !
Schaal groote!

En aangezien men hier in friesland toch meerendeels bezig is met tamiya heeft het voor mij geen enkele nut om verder te gaan met de wedico.

Ik moet er wel bij vermelden dat de wedico auto's wel heel erg mooi zijn hoor, Maar dat proberen we gewoon te evenaren met de tamiya :rolleyes:

En echt speciale bedoelingen heb ik niet met de scania.
Ik wil er gewoon een leuke auto van maken en veel plezier hebben van het rijden, Hij zal ook niet binnen enkele dagen al klaar zijn hoor want ik moet het allemaal wel doen in de verloren uurtjes (die ik niet echt heel veel heb) en dan moet je er ook maar net even zin in hebben.

Mijn bedoeling mbt de trailer blijft wel het zelfde ! een kipper komt er achter.
Maar laat ik eerst de auto maar een klaar maken Hihi:mrgreen:

Helaas moet ik melden dat ik vandaag NIET naar Hobma kan, anders had ik je daar vast wel even gesproken Chris. (had wel graag heen gewild maar tja "duty Call's "

Grt
Robbert

Hey Chris :)

Helaas moet ik melden dat ik vandaag NIET naar Hobma kan, anders had ik je daar vast wel even gesproken Chris. (had wel graag heen gewild maar tja "duty Call's "

Grt
Robbert

nou ik moet ook werken vandaag hoor!!! storingdienst.

en ja als de gene met wie je rijd een hele andere schaal rijden en nog een lzv ook dan snap ik dat wel.

weet je eigenlijk al wat je achter je truck ga hangen??

ik heb volgende week nog wat tailers in de aanbieding!!

greets Chris

Back