Hallo Hulp Nodig Voor Heli :D

Hallo forum leden :D

Ik wil graag een snelle 3ch/4ch helicopter ik vlieg nu 2 jaar micro heli's en een syma s032G die ik volledig beheers (buiten) ik wil dus graag een snelle 3/4 ch kunnen jullie me helpen met kiezen van een helicopter?
Ik kan ook een 2e hands heli kopen van jullie :D
Ik vind xieda 9958 een mooie heli ( en goedkoop :D ) maar deze kan ik niet in nederland halen (denk ik)

En een mooi prijsje natuurlijk :d

Groetjes, Piloot Maurits

Je bericht was net een uurtje oud..... 2de misser als het om forumgebruik gaat.

Met dit soort acties maak je jezelf niet populair.....

We wonen met z'n alle niet op het forum en het is ook geen msn , whatsapp of andere berichtendienst , dus een antwoord als ze dat al willen geven kan ff duren....

Wij zijn niet chagerijnig.....

Jij houdt er geen rekening mee dat er op een forum bepaalde geschreven en ongeschreven regels gelden en zeggen daar gewoon wat van in een poging je wat te leren over hoe het hier werkt....

Hoe eerder je dat door hebt , hoe beter je het hier naar je zin gaat hebben uiteindelijk...

Er is zoveel keuze... Blade Msr, WL V911, MJX F27, laatste twee kosten je nog geen 70 euro en zijn in diverse Nederlandse webshop te koop, alsook de onderdelen ervan.
Persoonlijk vind ik het een must dat de onderdelen vlot verkrijgbaar zijn.
Wil je een iets grotere 4 kanaals: Blade 120 SR, MJX F45, MJX F47...

Ik heb het voor mijn 6 kanaals het meest plezier gehad met de WL V911 en de MJX F27, en daar zoeft mijn zoon nog dagelijks de woonkamer mee rond ;)

waarom zijn jullie zo chagerijnig?

forumtips...
- DUIDELIJKE topictitel.
Heb je dus niet. Wat maakt het uit? veel mensen die dagelijks hier kijken, lezen meteen over zo'n post heen, dus mis je veel kennis.

- Ga er van uit dat mensen met ervaring niet iedere minuut op het forum zitten. daarnaast hebben ze ook een prive leven (meestal dan ;-))
als iemand langskomt met ervaring met de door jou gestelde vraag, antwoord hij vanzelf.

- stel een goed verhaal op, waarin alle info die iemand nodig heeft al in staat.
ik mis in jouw verhaal nl nogal veel. bijvoorbeeld:
wat is je budget?
wat is je ervaring met helivliegen?
heb je hulp met vliegen?
heb je al een (goede) zender, waar iets anders aan te koppelen is?

We zijn hier geen marktplaats. We kunnen je tips geven, maar wij gaan jou niet helpen aan de allerallerallergoedkoopste heli.
velen hier vliegen zeer regelmatig, en de goedkope zooi houdt dit meestal niet lang vol. of kan niet gerepareert worden.
dus de antwoorden die je krijgt kunnen best wel eens gaan betekenen dat je het budget een beetje aan moet passen.

nog een tipje:
als je een vaag merk koopt (wat dus alle heli's beslaat die hier al genoemd zijn) moet je niet van de verkoper aannemen dat "hij altijd reservedelen heeft"
morgen gooit hij het ding uit zijn voorraad, en daar zit je met iets wat nooit meer gaat vliegen.
is al erg vaak voorgekomen, zeker in jouw prijsklasse

Back