handleiding FC28 V3

• Topicstarter Topicstarter leijd116
  • Startdatum Startdatum
L

leijd116

Guest
Is er een nederlandse handleiding voor de FC28 V3. zo ja, waar kan ik die kopen/downloaden?

M.vr.gr.
leijd116

Ik heb een NL papier versie (die ik niet ga scannen :wink: ) Corien heeft een digitale versie van 19Mb.

Mischien kan iemand hem dan ook online zetten :?:
Dan is hij voor iedereen beschikbaar

PS: (ik heb eventueel wel ruimte om het op het net te zetten, maar ik heb geen mailbox die groot genoeg is :oops: )

Zo ver ik weet is er nooit een Nederlandstalige handleiding voor de FC28V3 verschenen. Ik heb deze in ieder geval niet. Mogelijk wordt de FC18V3 bedoeld, waarvan ik de handleiding wél heb. Deze ga ik nu proberen op de server van Niek te plaatsen.

Ik bedoel echt de FC28 V3, maar toch bedankt voor de reactie`s

M.vr.gr.
leijd116

Hallo,

Voor Laurens : indien je mailbox niet groot genoeg is (of die van je correspondent), gebruik dan de diensten van www.yousendit.com . Sinds 6 maanden maak ik er veelvuldig gebruik van om handleidingen van zenders door te sturen. Werkt prima, zonder spam of spyware, gratis en zonder inschrijving/paswoord. Voorheen gebruikte ik www.dropload.com .

En voor diegenen die het nog niet weten : op mijn website een lange lijst met links naar handleidingen van zenders (maar helaas niet de NL-handleiding van de FC28...).

Olivier

Hoi ik heb de nederlandse versie in prachtig boekvorm,gekocht bij henk-joyce van helifun.
Dus vraag maar of hij hem nog heeft.
Groet Jan.

Back