Handleiding holiday

Kan iemand mij helpen met mijn probleem?
De situatie is als volgt: Ik heb net een Holiday binnen gekregen en de bouwdoos ziet er goed uit, zeer compleet maar........ de bouwbeschrijving is een .exe bestand. Nu komt dus mijn probleem, ik heb een Apple compu en kan dus niets beginnen met een .exe :( .

Kan iemand mij vertellen wat er op de schijf staat? Heeft iemand dit probleem al eens getackeld? Wat voor soort bestand is het?

Mett andere woorden....Help.

Ik heb hem als zipped html bestand.. Zip werkt wel op Apple toch? Zal 'm ff uploaden...momentje!

(hoe is het met de Serval?)

Holiday280.zip is hier te downloaden!

Post het ff als hij gedownload is.. Kick ik 'm van m'n server..

[Edit]
File is niet meer te downloaden...
[/Edit]

Bende zei:
...ik heb een Apple compu en kan dus niets beginnen met een .exe...

Wat ik noem een computer vegetarier. Computer is mischien wel beter, maar hij "vreet" niets normaals (alleen appels). :wink:

Maar serieus:
- Zijn er geen windows simulators voor apple?
- Uitpakken op andere PC en mailen of CDrom.

Bedankt Jorrit, je bent een "Holiday weekend-safer"
Hij is inmiddels gedownload. en nogmaals bedankt.

(De super-sportster vordert gestaag, als het een beetje meezit zal hij na de holiday en mijn pas binnengekregen potensky Cobra het luchtruim kiezen, 't zal dus nog wel ff duren ;) )

Oh ja.. Het was een SuperSportster.. ;) Normaal gesproken verstuur ik Serval tekeningen...vandaar.. :D

..deze thread kan wel weer verwijderd worden binnenkort..

Harold zei:
- Zijn er geen windows simulators voor apple?
- Uitpakken op andere PC en mailen of CDrom.

Ja, er zijn simulatoren/emulatoren voor de mac, maar werken zo ontzettend langzaam dat je het idee hebt dat je een 286 opstart.

maar nu dat ik de .zip-map van Jorrit bekeken heb en er achter kwam dat het om een aantal html pagina's met afbeeldingen ging, heeft dat mij een beetje aanhet denken gezet en 'k ben tot de conclusie gekomen dat de .exe een gestuffed document was.

Nu heb ik eens geprobeerd om de .exe te unstuffen in mac OsX en wat denk je? ... stuffit expander pakt 'm uit. Dus mac gebruikers let op!!
Deze .exe is uit te pakken.

Bedankt alsnog voor de verleende hulp, 'k zal eens kijken of ik 'm morgenavond in kan vliegen :hammer:

Jorrit zei:
..deze thread kan wel weer verwijderd worden binnenkort..

Nee, Nee, niet verwijderen... bevat belangrijke informatie voor macgebruikers....

En als deze thread verwijdert word ben ik weer een aantal post kwijt en kom ik nooit aan de 1000 posts toe :lol: :lol:

Back