HAPPY HUNTER

• Topicstarter Topicstarter wout
  • Startdatum Startdatum
W

wout

Guest
Het is mijn gelukt om een HAPPY HUNTER aan te kopen en nog wel in de doos compleet met beslag dus dat woord van dewinter bouwen moet alleen nog aan 2 motoren zien te komen dat is al . maar dat gaat wel lukken met een wat hulp van andere bouwers ,dus als er nog iemand is die motoren heb leggen ik hou mijn eigen aan bevolen.
foto,s deze volgen nog[/b]

De mijne is half afgebouwd en staat in die staat al jaren op de plank. En ik bedoel al jaren. Ik kocht 'm in '84 of zo iets dergelijks.

Ik heb er twee decaperms in staan.
Af en toe vaar ik er mee omdat mijn kinderen dat heel erg leuk vinden.

Ik heb er nu drie ja je lees het goed een bijna afgebouwt en een nog in de doos met beslag daar zijn alleen de schroefassen en het dek in en op gebouwt dat woord ook het project voor de winteren dan heb ik er ook nog een zonder beslag maar dat is een project dat ik maar op zolder heb gelegt daar moet zoveel aan gebeuren deze is door de vorige eigennaar helemaal verziekt

wout zei:
Ik heb er nu drie ja je lees het goed een bijna afgebouwt en een nog in de doos met beslag daar zijn alleen de schroefassen en het dek in en op gebouwt dat woord ook het project voor de winteren dan heb ik er ook nog een zonder beslag maar dat is een project dat ik maar op zolder heb gelegt daar moet zoveel aan gebeuren deze is door de vorige eigennaar helemaal verziekt

Heb jij geen punt op je toetsenbord. Of hoofdletters :lol:

Leest stukken makkelijker :D

Over Happy Hunter
Motormuis heeft er ook nog een in de doos ,deze zit er al ongeveer 10
jaar in ,ben indertijd begonnen met het model was bezig om er verstelbare schroeven in te zetten ,maar ben toen gestopt, waarom weet ik eigelijk zelf niet .
Maar nu mijn huidige schip Blommendal A 905 bijna klaar is, wil ik toch weer de Hunter gaan maken ,Maar ik weet eigelijk niet goed welke
lijmen ik daar voor moet gebruiken
Ik zou zeer geholpen zijn als een van jullie me dat zou vertellen
Motormuis

Is ook bezig met de Hunter hij is weleens waar niet Happy :wink: maar Smit :D . Maar helaas niet in doos mag alles zelfmaken ( Ik bouw hem van tekening ). Maar dat heeft ook zijn uitdagingen :P
En heeft er ook 2 decaperm's instaan en dat voldoet goed.

Misschien is het ook wel een optie om in het forum werkschepen er een bouwverslag van te openen :roll:

Gr Martin

ik heb ook een happy hunter, wel is waar al af gebouwd. Maar hij heeft pas een restoratie onder gaan, niet masten van messing met nieuwe lampen, electronische vaartregelaar(ipv mechanische), boegschroef motor er uit gehaal omdat de tandwielen overbrening kapot is gegaan :( en een nieuwe zender omdat ik die oude robbe terra top niet meer aan de praat kreeg en die zender stoorde ook een beetje :(. Met die oude zender kon ik echt alles bedienen, dmv 2 multiswitch modulles, nu kan ik allen nog maar het al het licht alles in een keer en het radar bedienen:(

hij is er wel qua fuctie op achter uit gegaan, maar hij is moderner geworde :D

wout zei:
Het is mijn gelukt om een HAPPY HUNTER aan te kopen en nog wel in de doos compleet met beslag dus dat woord van dewinter bouwen moet alleen nog aan 2 motoren zien te komen dat is al . maar dat gaat wel lukken met een wat hulp van andere bouwers ,dus als er nog iemand is die motoren heb leggen ik hou mijn eigen aan bevolen.
foto,s deze volgen nog[/b]

@motormuis

Wat wou je ons nu vertellen MOTORMUIS ??
want wat Wout schreef dat had ik al gezien hoor
mvg Frederik :D

Back