Harlequin

haha, nee, volgend weekend. Morgen niet veel tijd. Vanavond ook niet meer. Motor moet er nog af, motorschot in de epoxy zetten, servo's moeten nog aangesloten worden op de roerhoorntjes, links en rechts nog wat kleine dingetjes zeg maar. volgende week nog even prutsen en dan kan ie gedoopt worden. Ben erg benieuwd, ik vind het een geinig kissie. Heeft iemand deze al zien vliegen in nederland?

Hendrik,

Leuk kissie geworden , als je het leuk vind kun je ook nog even een plaatjes op de RCME forum plaatsen.

Onder "THE WORKSHOP" vind je de ontwerper van je model "Peter Miller" zal die leuk vinden als je een plaatje erbij zet.

RCME forum :thumbsup:.

Ton

ha Ton,

Van jouw had ik vorig jaar toch die Calmato gekocht? Die is gecrashed maar de motor zit nu hier in.

Als ie helemaal klaar is zal ik de foto plaatsen hoor, leuk!

Hoi Hendrik,

Nee is een andere Ton, vlieg al 15 jaar geen brandstof meer en bouw ook geen ARF modellen, dus een Calmato met 4Takt zou nooit van mij afkomstig zijn geweest.

Ton

Ja, het was een goeie maiden. Vloog gelijk goed, alleen wat rol moeten trimmen en de uitslagen van rol wat kleiner gezet. Ik moest de motor bij de landing wel uitzetten, anders bleef ik wat hoge snelhijd houden. Wat gaan experimenteren met een andere prop dus. verder is het een zeer wendbaar kistje, heerlijk voor straks op een mooie zomeravond.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje vreemd: ik had nog wat begintekst er bij gezet en op het laatst nog een mooie landing en wat foto's. Die zijn nu niet zichtbaar?? Maar goed, dan alleen deze beelden voor nu. Het is ook niet een super apparte kist, maar wel een lekker kissie om gewoon af en toe leuk mee te spelen :)

Gefeliciteerd, ziet er goed uit hoor.
En gelijk de eerste landing als zwever...is al die ongemotoriseerde ervaring toch ergens goed voor :cool:

Gaat hem niet worden vandaag. Vanmiddag een Funcub ophalen. Hier gaat nathan (24) mee leren vliegen. Weer een vlieger erbij :p

Back