Zouden jullie aanraden om meteen met een Hawk te beginnen als eerste hotliner, of is dat echt een stap te ver? Ik heb nog minder dan een jaar vliegervaring met een Multiplex Mentor en een Trex 550 heli (beiden nog nooit gecrashed). Ik vlieg bij een club, dus ik zou aan de kabel kunnen de eerste paar keer.
Als jullie de Hawk afraden, wat dan wel? Op dit forum worden vaak de volgende modellen aangeraden:
Multiplex Blizzard
FVK Bandit
Simprop Excel Competitionz
Vliegen die makkelijker dan een Hawk, of zijn ze gewoon makkelijker te repareren als je schade hebt?
Nog wat losse vragen:
* Veel hotliners hebben geen richtingsroer, mis je dat niet?
* Modellen met een V staart, werkt dat als hoogte en richtingsroer?
* Wat is het lastigste aan een hotliner? Omgaan met de snelheid, hogere landingssnelheid?
* Kun je ook langzaam vliegen met een hotliner?
Als jullie de Hawk afraden, wat dan wel? Op dit forum worden vaak de volgende modellen aangeraden:
Multiplex Blizzard
FVK Bandit
Simprop Excel Competitionz
Vliegen die makkelijker dan een Hawk, of zijn ze gewoon makkelijker te repareren als je schade hebt?
Nog wat losse vragen:
* Veel hotliners hebben geen richtingsroer, mis je dat niet?
* Modellen met een V staart, werkt dat als hoogte en richtingsroer?
* Wat is het lastigste aan een hotliner? Omgaan met de snelheid, hogere landingssnelheid?
* Kun je ook langzaam vliegen met een hotliner?