Hawk F5B met neumotor

Ik heb wel eens iemand met een Surprise geloof ik aan zien duiken met de motor aan. Even daarna vlogen er alleen nog maar snippers toestel door de lucht. Niet doen dus.

Ik heb wel eens iemand met een Surprise geloof ik aan zien duiken met de motor aan. Even daarna vlogen er alleen nog maar snippers toestel door de lucht. Niet doen dus.

Dat was mijn Surprise S11 en die had nog wel een vol carbon huid en carbon sok over de aileron sub ligger.

Voorheen heb ik die S11 met de Unilog speed sensor tot 369Kmh gemeten, dit keer ging er iets fout.

:(

Heb ik ook al gezien:

Surprise6.jpg

Waarom noemt iedereen trouwens die Hawk een F5B, dat is ie namelijk niet . Met een Bird of Time kan je F5B meevliegen, met een Hawk niet, past niet in het reglement...

Die valt nog wel mee.

Hawk valt inderdaad niet in het FAI regelement. Echter volgens de Nederlandse local rules mag je gewoon met de Hawk meevliegen.

Ramon zou je kunnen laten zien hoe jouw 4000 pakket er in ligt?
Zal binnenkort is kijken of ik wat meer power uit mijn hawkje kan halen :D

Kan het slecht laten zien heb poging voor je gedaan maar op de foto kun je het niet zien. Heb het pakket uit elkaar gevouwen zodat er nog maar 2 cellen bovenop elkaar liggen. de eerste 2 cellen liggen onder de regelaar ongeveer 5 mm van de motor en de andere 2 cellen liggen strak tegen de andere 2 cellen aan op de bodem (dus de pakketten liggen achter elkaar). accu voor ontvanger ligt bovenop de nanotech cellen vrij ver voorin. met het ontvanger pakketje kon ik het zwaartepunt bepalen. ontvanger heb ik zover mogelijk naar achteren gedrukt totdatie klem zit. Als je het niet begrijpt pb me dan even dan geef ik je mijn nummer wel even.

Gr.Ramon

Laatst bewerkt:
Back