Gerben was me voor...

Ik gaat ét nie backslashen...
De Hawk kan ook bij Lindinger als je kleur gevoelig bent... boven bepaald bedrag is verzenden gratis, levering behoorlijk snel.
Modellbau Lindinger Onlineshop
Daar kan je ook de servo's bestellen (Dymond D60 zijn prima hoor!)
Op mijn Enigma heeft Gerben eerst de 15 x 13 RFM prop aangeraden op 4S
Dan heb je aardig vermogen en is ook een handstart solo mogelijk, daar de prop niet overtrekt, hoef je niet altijd met een buddy te vliegen... Toch?
Voor de Enigma heb ik een 3600mAh 4S Turnigy pakket, beetje massa is voor de Hawk prima als ik de betogen doorneem van de eerder genoemde draadjes.
Je kan ook kiezen voor de cellen van Gens-Ace, of voor high-end Hyperion die behoorlijk 'duur'zaam zijn.
UBEC is een Castle Creation 10A. Klein dingetje.
Als voeding heb ik zelf een 600mAh pakketje... daar mijn lader ergens tot 500mA gaat.. dit was even voorhanden De 360mA Rino ging niet goed, kon ik maar tot 350 opladen.. vaste instelling Ultramat 16.
Spant kan je lijmen met Endfest 300. Of met 23 uurs epoxy met microballoons of ander fijn vulmiddel, zodat het lijm wordt. Spant moet echt goed verlijmd zijn om het grote koppel bij opstart te hanteren. En het inwendige niet gestaafmixert wordt...
Stuke roving kan je bestellen bij Lindinger... of bij Polyservise... of zien ritselen bij een van ons

Veel heb je niet nodig.
Moet je een Dremel aanschaffen? Neem dan een Proxxon op 12v. Die trillen en gieren niet... Heb beiden. De Proxxon werkt het fijnst... zonder er ook nog eens doof van te worden...