HBX bonzer doen of niet doen ?

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
K

KDV

Guest
Hallo ik had al eerder een discussie gestart en dat ging over de bonzer of de bug crusher ik geen enkele gekocht want mijn twijfels waren te groot
maar aangezien de bug crusher geen vervangonderdelen heeft besluit ik voor de bonzer te gaan alleen is dat een goeie keuze ?

Nee, lekker doorsparen en een Traxxas slash ofzo kopen, of een Rustler/Bandit/Stampede. Echt veel en veel betere kwaliteit.

koop een auto waar je zekers binnen de 2 dagen wisselstukken van kan krijgen.
anders is er echt geen plezier aan.staat hij meer stil
beter een okkazie waar je deftig stukken kan aan geraken
dan een goedkope nieuwe waar je het risico hebt niet eens alle stukken te vinden.

greetz

ik heb al sites voor vervangonderdelen en als het een andere wordt moet hij 4wd zijn

traxxas slash 4wd vxl:p

je zou ook voor een tamiya dark impact o.i.d. kunnen kijken alleen onderdelen zal je dan wel uit het buitenland moeten bestellen;)

waarom moet je nou weer onderdelen voor een DI(dark impact) in het boutenland kopen??
er zijn genoeg shops die in NL onderdelen voor de DI verkopen hoor...
tenminste mijn shop wel...

mvg,
Ruud

Omdat het hier duur is.
En 4wd is alleen makkelijker om te sturen hoor.
Vroeger wou ik ook alleen maar 4WD, maar ik heb geleerd dat 2wd ook gewoon goed is.

als ik het geld had had ik allang een rustler vxl
daarom kies ik de bonzer maar ik heb een aantal topics gelezen die bonzer`s zijn toch niet zo `scrap`

Ja kan maar ik heb toch het liefst 4wd aangezien ik van off roaden houd :P

als je offroad doet maakt het niet uit of je 2wd of 4wd hebt. 4WD is net iets precieser

ruud daar heb je gelijk in maar ik ga denk ik gewoon de bonzer kopen en dan.. ga ik sparen voor een brushless regelaar en motor als dat lukt.
kijk maar eens op youtube brushless bonzer die gaan echt hard...

ze gaan echt snel..... kapot. ik zou het gewoon niet doen. ik ben eerst ook voor een goedkope auto gegaan. en heb nu een asso t4. gewoonweg zo veel leuker. doe het dan meteen goed als je met deze pracht hobby begint :)

Back