HBX bonzer of bug crusher

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
Maar Wat Betekent Brushless Nou????

Simpel vertaald: borstelloos.

Het werkt als een soort 3-fase motor maar dan met een terugkoppeling wat de positie van het anker (genaamd rotor) is.
Meer vermogen, zuiniger en geen onderhoud zijn de voordelen.

de bug crusher ligt vergeleken met de bonzer hoger van de grond dat is ook beter volgens mij gaat hij ook sneller..... maar zodra ik het geld heb ga ik hem halen ik maak wel foto`s :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Als iemand een offroad auto wil voor 200 euro kun je deze auto wel aanbieden samen met lader en accu's

De zender die erbij zit zal niet helemaal goed zijn maar ik denk niet dat je het met 1 printplaatje hoeft te doen

de wagen weet ik niet de brushless set is goed te doen.
ik rijd er zelf mee in een slash,
hij wil ook op 3 cellen lipo,
groeten wiebe

Ik denk dat je hier gewoon eens logisch moet nadenken. Een auto die 100 euro kost, waarbij de motor en regelaar al het meeste waard is, is ergens anders kwalitatief een stuk minder. Voor die prijs kun je nu eenmaal geen kwalitatief goeie auto produceren in die schaal. Nitrotek is een berucht merk, wat vaak voor beginners zoals jij heel aantrekkelijk lijkt, maar uiteindelijk krijg je problemen, rijd je dingen stuk en zit je plots met het probleem dat onderdelen moeilijk leverbaar zullen zijn.
Maar goed; je doet ermee wat je wilt hoor. :roll:

Back