HC blokt slechte review? Slechte zaak...

Als Premium Member op HC heb ik wel eens wat kanttekeningen geplaatst bij bepaalde items en die zijn, waarschijnlijk na controle, gewoon geplaatst. In één geval heeft het zelfs geleid tot een opmerking bij de productbeschrijving. Dus misschien helpt het als je veel afneemt en dan pas klaagt. ;) :?

Aan de andere kant: Het blijft chinese handel. Alle waar naar zijn geld. :teacher: :D

Oostelingen kunnen niet tegen kritiek?
Ik hoor zoiets van mensen die er wel eens werken.

Het hangt ervan af hoe je het brengt. In Nederland zeg je gewoon, hee idioot, dat doe je verkeerd. In Amerika zeg je; je doet het zo verkeerd, je moet het zo doen. In China en veel andere aziatische landen zeg je; zo als je het nu maakt is het goed, maar als je het zus en zo zou maken is het beter.

Het hangt ervan af hoe je het brengt. In Nederland zeg je gewoon, hee idioot, dat doe je verkeerd. In Amerika zeg je; je doet het zo verkeerd, je moet het zo doen. In China en veel andere aziatische landen zeg je; zo als je het nu maakt is het goed, maar als je het zus en zo zou maken is het beter.
Dat is wel waar. De goedkope servo's zijn uitstekend (positief) maar de stelkracht of houdkracht laat veel te wensen over (negatief). Goede servo voor dit geld. (positief). Uiteindelijk wordt je 2 sterren comment gewoon geplaatst. ;) Voor motoren hetzelfde, geef aan dat het uiteindelijke toerental 20% lager is dan het opgegeven toerental maar dat de motor dan op zich wel goed presteert en je geeft een minder positief maar wel eerlijk oordeel. Opmerkingen als "een waardeloze servo of motor" zijn kansloos om geplaatst te worden.

Als Premium Member op HC heb ik wel eens wat kanttekeningen geplaatst bij bepaalde items en die zijn, waarschijnlijk na controle, gewoon geplaatst. In één geval heeft het zelfs geleid tot een opmerking bij de productbeschrijving. Dus misschien helpt het als je veel afneemt en dan pas klaagt. ;) :?

Aan de andere kant: Het blijft chinese handel. Alle waar naar zijn geld. :teacher: :D

Wat is veel? Ik zit boven de 12.000 dollar........ (ik bestel ook voor clubleden ;))

Mijn reviews zijn altjid erg netjes en onderbouw. Het zijn gewoon een stelletje vervelende mensen daar ;)

Back