HDX300

HDX300 zelfbouw heli kit.
Zeer mooi opgebouwd uit aluminium en carbon.
JJ.jpg

jj6.jpg

jj7.jpg

jj9.jpg

De heli schijnt net zo goed te vliegen als een T-rex 450.
Hij word dan ook wel de mini T-rex genoemd.
58 cm lang

HDX300-F300a.jpg

Je kunt hiermee ook een E-sky honybee of E-flight blade cp pro ombouwen naar deze heli.
Of natuurlijk zelf je onderdelen en zender samenstellen.
:wink:

Ik heb zelf de HDX450, veel doordachter dan de t-rex SE! Het alu is dezelfde kwalietieit, maar het frame is veel overzichtelijker en toch even sterk. Enige nadeel is de batterijhouder, niet dat die niet sterk is maar je komt niet echt uit met het zwaartepunt. Je kan hem ook schuin monteren maar dan past de canopy niet meer goed.

mijn setup:

430L
35A ESC met 6volt BEC
GY401 met s9650
3 conrad servo's van 4,50/stuk :lol:

Moet wel zeggen dat de heli niet 100% HDX is, sommige alu deeltjes zijn aftermarket en de staart is bijvoorbeeld van align.
Verder vliegt de heli erg goed! Erg snel op de cyclics en aardig stabiel. Kwa vliegeigenschappen lijkt hij natuurlijk heel erg veel op een t-rex SE. Het grote voordeel is het onderhoud, dat gaat veel makkelijker met dit frame.

Link werk niet, maar de naam klopt inderdaad.
Het zijn 9grams servo'tjes, niet zo gek snel of sterk, maar ze doen wat ze moeten. Ze hebben nauwelijks speling dus dat zit ook wel goed. Zeker een goede deal!

Ikzelf heb deze heli niet, maar ben wel aan het rondkijken naar een goede (kleine) heli.
De opzet van deze heli spreekt mij wel aan.
kon er alleen niks van vinden hier op het forum.
Vandaar maar even foto's geplaatst, met als doel reacties van mensen los ter krijgen.
Komt toch wel het 1 en ander uit voort.
:wink:

De recensies op helidirect heb je er al van gezien he?
Er moeten dus blijkbaar een paar kleine dingen verandert worden aan de hdx300 alvorens hij goed vliegt.

Back